Van Sedan naar Jougne

Frankrijk, Jougne

Van de Belgisch Franse grens naar de Frans Zwitserse grens. Hoe klinkt dat. ๐Ÿ˜ƒ Oké, er waren wat fysieke toestanden waarbij medische hulp noodzakelijk was en er zijn ongeveer 125 wandel kilometers met gemotoriseerde hulp afgelegd, maar toch. De blauwe punten staan voor altijd op de kaart en ik ben meer dan content. Zelfs zo tevreden dat we morgen een rustdag nemen. Vanavond gaan we aan een goed glas wijn om te vieren dat we Frankrijk op een paar kilometers na achter ons gaan laten.
Mariëlle wordt steeds meer pelgrim en begint langzaam aan thuis los te laten. Logisch dat had ik ook de eerste 10 dagen, het hoort bij dit feestje denk ik.

Deze dag was weer heel anders dan alle andere. Het was winderig en soms zelfs koud. We zitten nu ook hoog, bijna 1000 meter boven zeeniveau. Maar het blijft mooi al die landschappen die maar blijven veranderen.

Morgen doen we dus even helemaal niets. Hoewel, uitrusten is ook “werken”. ๐Ÿ˜‰

Geniet ervan vrienden, ik blijf jullie volgen van dag tot dag.

Patje 2018-04-30 23:11:11

Heerlijk een vrije dag ๐Ÿ˜Š lekker uitrusten! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Ine 2018-05-01 09:00:24

Soms even "stil staan"/rusten is de manier om indrukken te verwerken. Geniet ervan!

Henk en Marjan 2018-05-01 18:45:43

Leuk die tractor Wies, gebruikt minder stroom dan jou 100P hihihi Hhmmm goede wijn behoeft geen krans......... Garantie is genieten.........