Start van Deel II

Frankrijk, Langres

Jaaaaa... aangekomen in Langres. Onze bijna geheel gemotoriseerde trip zit er op. Jordy is ons vanmorgen komen halen en heeft ons met de auto naar Thionville gebracht. Toch nog 3 uur rijden en dat zonder airco. Het was warm vandaag, 28 graden celsius. Heel veel warmer dan deel I van deze tocht. Daarna met de trein in 30 minuten naar Metz. Het treinen in Frankrijk gaat toch wel anders dan bij ons. Veel overstappen en wachten. Daarom het laatste stuk met BlaBlaCar afgelegd. Emy gaf in de app aan dezelfde route te rijden in een luxe Hyundai 20i. Ennn.. met een goed werkende airco. Om bij de auto van Emy te komen hebben we vandaag toch nog 5 km te voet afgelegd. Het voelde anders. Door de warmte en ook omdat Mariëlle mee wandelt. De eerste stappen ging prima, mijn rug deed geweldig goed mee. Mariëlle zit nog in de pre fase van een pelgrim, veel gevoelens en zoals ze zelf zegt, verrekes spannend. Morgen gaan we vroeg op pad, we proberen de grootste warmte voor te blijven. Bij gebrek aan overnachtingsplaatsen worden het toch nog 22 km. Mariëlle is goed geoefend dus dat gaat lukken.

Goed nieuws om te horen ! Heel veel plezier samen en geniet van alles DikkeX

Dunja & Denzeltje 2018-04-20 22:39:43

We wensen jullie een heel mooie tocht samen. Blijf gezond allebei en alle goeds voor onderweg! Veel groeten van ons.

Bernadette & Pieter 2018-04-20 23:25:15

Heel veel succes samen. Gaat jullie lukken toppers. We zijn bij jullie aan de rugzak😂🤪💪😘😘

André en marijke 2018-04-21 00:13:11

Hoi Wies en Marielle, alles toch weer goed gekomen, succes en genieten van de omgeving...... Een voorspoedig vervolg, bonne chance........

Kees 2018-04-21 00:21:43

De Paus is al gewaarschuwd voor DIE TWEE uit Eindhoven. Het gaat lukken. Succes.

Christ en Anny 2018-04-21 10:08:56

Beacoup de plaisir et bonne Chance au Tour de France dat wensen van ganser harte

Peter en Ans 2018-04-21 10:25:50

Fass en Mariëlle,Heel veel succes vandaag,geniet van de wandeling en van elkaar,dan vliegen de km.voorbij.!!😀

Roos en Wim 2018-04-21 10:41:35

Onze spirit loopt mee Genieten en trappelen 😎😎😎👣👣👣💃🕺👄👄👄🍷

Anke 2018-04-21 12:07:50

Het einde van een hele week onderzoeken en vol spanning wachten op de uitslagen en nu het begin van deel twee van jullie pelgrimage over de Via Francigena. Chapeau et bon voyage! Je t'aime et a bientôt xxx

Mama en schoonmama... 2018-04-21 12:22:30

Hallo samen, Nou dat is vast heel gezellig samen. Ik hoop dat jullie in goede gezondheid en harmonie 😉 samen in Rome aankomen ! 🍀❤️

Esther Dings 2018-04-21 15:25:36

Heerlijk samen op pad!! heel veel succes lieverds 😘

Ine 2018-04-21 15:36:08

succes!!

Edwin en Nina 2018-04-21 17:35:31

Lekker samen op pad, bijzonder en gewoon. Gewoon en bijzonder. Wies en Mariëlle wandel en geniet. Tot gauw hopen we!🍀