Hindernissen met 500 mtr up alsof het nix is.

Zwitserland, Orsières

Om zes uur opstaan, ontbijtje met koffie, de aardige hotelmevrouw uit Portugal bedanken voor de service van de afgelopen 2 dagen en weer verder. En hoe... eigenlijk niet met een pen te beschrijven. Een paar kernwoorden kunnen het gebeuren van vandaag hopelijk een beetje verduidelijken. Zwaar - mooi - bijzonder - hoog. Voor de rest laat ik jullie genieten van onze foto’s. Oja, de nieuwe schoenen waardoor ik zo slecht heb geslapen doen het uitstekend. Nergens geen pijntjes meer ik loop bijna als een kievit. Maar de eer van vandaag geef ik graag aan Mariëlle wat die met haar schoenmaat 37 laat zien is gewoon vet, net een echte steenbok! Ik was het al natuurlijk, maar nu echt wel trotser dan trots! 😃

Ehhh vroeg vandaag😄 Fijn om te horen dat t jullie lekker afgaat Groetekus😘XX

Dunja & Denzeltje 2018-05-09 19:38:02

Tof maatski. Fijn dat jou schoenen nu een beetje goed zijn gemaakt. Groetjes aan jou en Mariëlle. Jeroenie

jeroen.is.weg 2018-05-09 19:45:02

Elke keer weer zo leuk om jullie verhalen te lezen. En goed bezig jullie! Liefs uit Nijmegen

Fieke E 2018-05-09 19:52:57

Mooi om te lezen, erg veel succes en nog veel plezier!

Patje 2018-05-09 19:54:44

Tjeempie petje af goed bezig Fass en Mariëlle wel zwaar zo te zien maar wel een prachtige omgeving goed voor de contemplatie

Peter 2018-05-09 20:15:55

Wouw.... Wat een mooie omgeving inmiddels en geweldig om er zo doorheen te kunnen klauteren. Tuurlijk heeeeel zwaar maar dit ga je niet meer vergeten. Jullie beginnen een gezond tintje te krijgen zo te zien en met het nieuwe kapsel van Fass kan het niet meer stuk. Liefs uit een zomers Eindhoven💋

Trudy G 2018-05-09 20:46:30

Mijn kern woorden , prachtig , geweldig , power en natuurlijk ( nogsteeds gezond) jaloers 😉

Lia 2018-05-09 21:08:52

Knap hoor, wat een doorzettingsvermogen met deze paden op de route...mooie beelden en heel veel succes 🍀👋

Linda Vergoosen 2018-05-09 22:29:35

‘t loopt bijzonder goed met en tussen jullie...😍 Mooie foto’s Wies en Mariëlle en ik geniet, net als de rest, van de verhalen over jullie wel en wee. Goed droog houden tussen de teentjes Marie, desnoods met poeder van t zelfde merk.. Goede voetreis morgen 🤗🤗

Mieke H 2018-05-09 22:45:03

Hoi, onvergetelijk en zo bijzonder wat jullie doen en meemaken. Het is zwaar en vermoeiend maar geen enkel andere vorm van reizen levert zoveel indrukken, ervaringen, natuurschoon en mensenkennis op. Ook voor jezelf en "what makes you tik"......... Dat neemt niemand jullie af, mogelijk wil je zelfs nooit anders meer?

Kees 2018-05-09 23:17:16

Petje af !!

Ine 2018-05-09 23:32:36

Wandelen over de bergen, mensen zijn net kleine dwergen, manoeuvreren over een smalle wiebelbrug, met de rugzak op de rug, Hier en daar een edelweiss, wat een prachtig paradijs, Om te zien en om te ervaren, blaren op je teen, geen bezwaren, Ze trekken verder van hut tot hut, langs een oude echoput, Met hun hoofd diep erin gebogen, worden hun wensen meegezogen, Ze weerschallen door de bergen, tot in alle jeugdherbergen, Uit het Noorden, Oosten, Westen en Zuiden, hoor de Zwitserse klokken luiden, Dan weerklinkt over de bergen, het lied en geluid van de 2 kleine dwergen! Veel plezier samen en wederom bedankt voor de mooie foto's!