Leuk of niet leuk, leuk en niet leuk.

Frankrijk, Signy-l'Abbaye

Wekker om 7:45 en veel te kort geslapen, ik was nog moe. Dit was wel het beste bed sinds 12 op 13 maart, thuis dus.Je ligt hier soms op matrassen waar ooit de gebochelde van de Notre Dame in geslapen. Na de douche een heerlijk ontbijt en om 9:45 uur letterlijk uitgezwaaid door Corinne.
Corinne is heel aardig en zorgzaam dankjewel. Weer verder weer op pad.
Conclusie van de dag! Vandaag heb ik een hekel aan heuvels. Als je boven bent moet je weer naar beneden. Welke idioot heeft die dingen eigenlijk bedacht. Je krijgt er blaren van en pijn aan je voeten. Heb er weer eentje bij gekregen vandaag en ook een slecht humeur allemaal gratis en voor nix. Zon of geen zon ik heb mijn dag niet vandaag. Gisteren veel teveel van mijn lijf gevraagd. ๐ŸŽผ Je wordt ouder papa geef het maar toe... Ouder worden ook zoiets wat je moet accepteren. NOU VANDAAG NIET.
Foto’s maken had ik ook geen zin in. Maar om geen ruzie te krijgen met alle fanatieke volgers volgt hieronder een serie. Alsjeblieft.
Voor de rest schrijf ik niets meer. Ik ga aan de drank, blaren likken en over een paar dagen op zoek naar mijn maat in Reims. Wat mij betreft mag hij me naar Chalon dragen.

Ajuu en tot morgen.
Dan zal het zonnetje wel weer schijnen. ๐Ÿ˜‰

Haha Fass, Sandra, mijn vrouw, is trots op je dat je zo eerlijk bent en naar je gevoel luistert. Dat mocht ik wel wat meer hebben. Ondanks je slechte dag en je gemopper zie ik toch nog heel veel lichtpuntjes op je foto's en tussen je regels door.... Sterkte en genieten! Bedenk; het is nog nooit zo donker geweest, of het wordt wel weer licht.... Groet, Henk

Henk 2018-03-25 15:59:04

Het echte voelen is dus begonnen.....๐Ÿ˜ Tja heuvels ....UPS en Downs. Het gaat morgen goed komen!!! Geniet van de zomertijd. We๐Ÿฅ‚op je. Knuffels Trudy

Trudy G 2018-03-25 16:15:58

Bijzonder om je teen te zien. Ik ben daar niet jaloers op maar wel op je mooie tocht, de vrijheid die je ervaart, de lieve zorgzame ,gezellige mensen die je ontmoet.Super dat je deze stap hebt gezet.Ga/blijf genieten, ondanks de kleine tegenslagen.

Diana Mathijsen 2018-03-25 18:15:58

Tja tja bergen en dalen ze zijn er!net als het leven ups en down Dat maakt het leven ook zo mooi. Net als met glazen .Zo zijn ze vol en zo weer leeg.......maar goed dat er flessen zijn om ze weer te vullen!๐Ÿพ๐Ÿพ๐Ÿพ

Anke 2018-03-25 18:18:27

Hoi Wies, Mooie gebochelde tenen....... Wat vanzelf komt gaat ook vanzelf weer over...... Je ergens aan ergeren of druk maken werkt niet, morgen is het nog net zo, relativeer, zet het van je af, morgen een nieuwe ronde en nieuwe kansen, enjoy yourself?

Kees 2018-03-25 18:23:28

Hey Fassie, baaldag vandaag? Moet ook kunnen, wellicht lag t aan de wijn..koppig spul ๐Ÿค” De wandeling van vandaag zit er al weer op, en hopelijk is je humeur met sprongen gestegen ๐Ÿค  Voor morgen weer succes en hou je taai ๐Ÿ‘Š๐Ÿผ๐Ÿ’ช๐Ÿผ๐Ÿ‘ฃ

Mieke H 2018-03-25 18:36:15

Fass toch,ik leef met je mee ,maar een goeie borrel ๐Ÿท๐Ÿทzal zeker helpen . Morgen een nieuwe dag ,en deze dip achter je laten. Kijk eens op wandel.nl ,daar staan de beste tips voor je blaren!!! Een goeie nacht en geweldige nieuwe wandeldag morgen. Houdoe Wim en Roos

Wim 2018-03-25 18:42:06

Ha Fass, Zoals jij geniet van je pelgrimstocht, Zo geniet ik van je verhalen, Zelfs als je sjacherijnig bent, Zelfs van de fotoos van je zweettenen, Met of zonder blaren, Blijf vooral lopen en schrijven Fass! Groetjes Rita

Rita ten Cate 2018-03-25 19:23:21

Youโ€™ll be okรฉ, Just nog today... (Gelukkig is er morgen weer een dag โ˜€๏ธ๐Ÿ€)

Linda 2018-03-25 20:27:28

Erme jong! We hebben nog nooit zulk uitzicht op je dikke teen gehad, dus dank je wel voor dat prachtige natuurschoon! En och weet je..............we denken aan jou en je blaren, je humeur, je doorzettingsvermogen en je verhalen van onderweg. Houdoe en bedankt!

Henk en Marjan 2018-03-25 20:56:15

Go Fass Go ๐Ÿ’ช , we hebben allemaal wel eens en offday ๐Ÿ˜Ÿ morgen gaat t weer beter

Lia 2018-03-25 21:18:16

Er is al veel gezegd over ups en downs, daar heb ik niet veel meer aantoe te voegen. Een geluk van rotdagen is, ze gaan altijd voorbij. Morgen ziet alles er weer anders uit. Slaap lekker voor straks ๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€

Esther Dings 2018-03-25 21:35:57

!!! Effe afkoelen met je voeten in een riviertje.... Hopelijk eten de visjes je blaren op, kun je weer fris verder!!!! En denk eraan, vandaag groei je heel erg de goede richting in, zo rot als je je vandaag voelt, zo trots ben je in juni als het is gelukt!!!!!!!!!! Zet door!