Kleine ontmoetingen.

Frankrijk, Coublanc

Wat een evenement vandaag. Temp was rond de 24 graden en na 14:00 uur bewolkt. We hebben samen ongeveer 9 uur geslapen. Het bed was goed dus gelukkig geen op en neer gewip voor Mariëlle. Het ontbijt was helemaal af. Regelrechte verwennerij van de Nederlandse dames Carla en Ari die hun B&B sinds 2002 runnen. Daarna op pad. Gisteren waren we de eerste echte pelgrim tegengekomen. Een Engelse jongeman van rond de 20. Het was een alleraardigst mager menneke met een nogal grote ronde rugzak incl. tent. En vandaag weer 2 doorgewinterde pelgrims uit Zwitserland. Ze liepen de andere kant op Hadden Compostela en Rome al gelopen en wilden nu naar Canterbury. Even een praatje gemaakt zomaar ergens op een heuvel. Wat kleine info uitwisselen met veel begrip over een weer. Je voelt een band, contact is dan zo gemakkelijk. Geweldig gewoon!
Vanmiddag op een terrasje van een camping een paar biertjes gedronken. De Fransen groeten je hartelijk en vertellen: we hebben jullie vanochtend zien lopen!
En in de dorpen roepen mensen : Bon courage! Je krijgt er elke keer kippevel van.
Omdat het zondag is had het hotel besloten om de deuren pas om 18:00 uur te openen. Een grasveldje vlakbij was de oplossing. Als echte pelgrims een dutje gedaan in het gras. Hoofd op de rugzak en snurken. Heerlijk vrij voelen we ons. Morgen gaan we weer verder richting Besancon. Hier willen we over 3 nachten zijn. Dit gaat lukken het marcheren gaat prima. Alleen dreigt er morgen onweer dus dat wordt opletten.
Ultreya 🍀

Wow goed bezig jullie. En aan de foto's te zien een mooie omgeving 🍀

Hetty 2018-04-22 21:07:35

Bon courage!

Otto 2018-04-22 21:14:41

Goed bezig toppers! Hand in hand over de bergen! Genieten samen!🍀

André en Marijke 2018-04-22 21:55:38

Hoi, goed bezig jullie, tijd van komen tijd van gaan tijd voor een pafke tijd voor een mafke het gebeurd elke dag. Heel gezellig zo samen op pad, morgen weer een dag..... Fun fun fun....

Kees 2018-04-22 22:31:05

Super goed om jou weer te zien stralen met een brede glimlach! Fijn dat het zo voorspoedig verloopt samen... Geniet er van! Good luck together!

Tessa 2018-04-22 23:46:34

Good on you guys. Loving the updates. Enjoy your freedom

Mark van de Ven 2018-04-23 07:04:23

Helemaal fijn dat het weer goed gaat! Nu niks geen geklier, alleen veel plezier!

Rita ten Cate 2018-04-23 16:53:44

Ha lieve schatten, fijn dat alles weer allemaal gezond is en lacht! lekker samen dezelfde indrukken en ervaringen opdoen en jullie emoties samen Pop elkaar. Lieve knuf. xxxx