DAG 7 Marcilly naar Château Garnier

Frankrijk, Château-Garnier

Zaterdag ben ik in de late namiddag moeten gaan schuilen door kort maar krachtig onweer.Ik probeerde dan maar een slaapplaats te zoeken maar deze bleek volzdt te zijn.De uitbaatster hzd veel stress wan door het onweer zat het hele dorp zonder elektriciteit.En ze moest dadelijk gaan koken voor een heleboel gasten.Dus ik maar terug de fiets op en verder. Nog bijna 2 uur verder tegen 7u30 had ik een camping gevonddn aan een meertje.Alle aanweeigen waren sportvissers of zeg maar nachtvissers.er was niets in de buurt om te gaan eten dus maar zelf mijn laatste ranfsoen klaargemaakt en het was donker en geen tijd of goesting meer voor een verslag. Het onweer had een beetje op mijn moraal gewerkt.

Fijn om je zo te kunnen volgen 😊. Zonde van het weer maar ja dat moet je er bij pakken hè !

Raf en Eddy 2018-05-28 08:17:09

Ja maar toch liever wat regen dan 30 gr en meer.zeker met die somS steile beklimmingen.

Caminowim2018 2018-05-29 23:37:28

DAG Raf en Eddy , laadt je batterijen van jullie e-bikes maar al op.Meer en meer zijn er die het met een e- bike ondernemen