Lémerie Gurat naar Sainte Terre aan de Gironde

Frankrijk, Sainte-Terre

Verslag deze avond proberen schrijven eerst maar weer door de regen vertrekken.

Toffe foto van die non voor een stempel vanuit het klooster. Wel een felle non die Elodie :)

Tom.Mulders 2018-05-29 09:22:55

Dag Wim, Eén en al respect, man, zeker alleen … !! Ik wens je een behouden tocht, (wat) beter weer, veel toffe ontmoetingen, weinig pech en hou de voeten … (schoenen) op de grond … De ultieme hallucinatie of beloning zal groot zijn: het plein voor de kathedraal van SDC !!! Nadien eens tussen pot en de betere Belgische pint : als ervaringsdeskundige kun je voor de geïnteresseerden onder ons (na mijn trekkingstochten in de bergen, nu met de fiets … wie weet) tips en tricks ( GPS … , route, …) meegeven aan Etienne, Myriam, Jos, de Jef, mezelf ... Nog veel succes gewenst en tot eerstdaags, Johan Muylaert

johan muylaert (S&V) 2018-05-29 10:56:14

Goed dat je aan de 'essentiele' uitrusting dacht ...

BartDP 2018-05-29 16:50:10

Dag Wim, dat pleintje van St. Emilion is voor ons heel herkenbaar, lekker gegeten en een goed glas wijn gedronken, wij hebben daar op een camping overnacht. Vanaf nu zullen de Pyreneeën in zicht komen. Goed bezig, en doe zo voort ook al zijn er minder gemakkelijke dagen, dat maakt het avontuurlijk... Danny en Anita

Danny en Anita 2018-05-29 21:30:19

Dag Wim! De compagnie vd Mechelse en Nederlandse mannen zal op het juiste moment gevallen zijn zeker? (Moraal dag ervoor wat minder door onweer enzo....), Toch goed bezig hè!! Top!!

Katrien De Bruyne 2018-05-29 22:12:08

Aan al mijn sport en vreugde vrienden en ook natuurlijk alle andere volgers dit is echt iets om zelf ook ooit eens te ondernemen.Het is tot hier toe al zeer goed mee gevallen.De dagen vliegen voorbij. Groetjes allen

Caminowim2018 2018-05-31 13:25:30

Dag Johan en co,ik wil dat zeker doen.Ik hoop inderdaad dat ik via deze blog andere mensen kan warm maken voor zo een onvergetelijk fiets avontuur.jullie hebben meer tijd om er langer over te doen want stoppen en ergens een gegidste tour volgen zit er met mijn strak tempo niet in.Want elke dag rij ik voorbij unieke eeuwen oude gebouwen kerken abdijen.