File, traantjes en rennen over het vliegveld

Nederland, Schiphol

Wat een dag! De wekker ging alweer bij mij al weer om 5:55, waar ik misschien wel aan moet gaan wennen. Na mijn eerste afscheid voor vandaag (van mijn bed), laatste spullentjes gepakt en nog een broodje hagelslag naar binnen gewerkt, gingen we de weg op. Het was vreselijk druk dus na heel veel stilstaan op de snelweg, kwamen we toch netjes aan om 9 want papa en mama hadden het netjes ingecalculeerd. Daar was Nils ook, en ingecheckt ging gelukkig erg soepel. Daarna lekker nog wat drinken met zijn alle en toen was het toch echt tijd om afscheid te nemen. Dat ging niet zonder traantjes, maar was wel erg fijn!
Toen was het tijd voor het vliegveld rondje, douane, paspoortcontrole, mac donalds en op naar de Gate. Eenmaal in het vliegtuig hoorde we dat een uur vertraging hadden en dat maakte onze overstap wat lastiger. Dus de stress nam een beetje toe, zeker toen we pas anderhalf uur later echt vertrokken. Uitendelijk zijn we in London heen en weer gerend en hebben we het gelukkig wel gehaald, we waren gelukkig niet de enige die van onze vlucht naar de de Chennai vlucht.
Onderweg naar Chennai, zaten/zitten we wel een stukje uit elkaar. Het is op dit moment zit ik nog ergens boven water en heb ik er al weer twee films opzitten en een aflevering 'Keeping up with the Kard...'. Ook hier een beetje vertraging maar dat is gelukkig maar een halfuurtje! Jullie lezen dit waarschijnlijk pas als we op het project zijn, maar dan kunnen jullie toch nog een beetje meegenieten van onze (stressvolle) vluchten!

Liefs Ymke

Wat een belevenissen nu al. Leuk om zo snel al iets van je te lezen. Heb het goed daar met iedereen.