Naar huis

Nederland, Hoorn

De wekker liep om vijf uur af. Om half zes vertrokken we om de huurauto weg te brengen.
Met een shuttle werden we naar het vliegveld gebracht. De reis verliep vlekkeloos. In Hoorn was het 20 graden. Brrr wat koud.

Thuis alles uitgepakt en later met Jolly naar de Hoornse stadsfeesten gegaan. Het was gezellig.

Zondagmorgen konden we eindelijk Oskar halen.
Hij heeft het in hondenpension het Schipperke zo geweldig naar zijn zin gehad, dat hij het erg vond toen hij bij die andere hondjes werd weggehaald. Hij was gelukkig wel blij dat hij ons zag maar wilde toen wel weer terug naar de andere hondjes.
Voor ons een teken dat het voor hem een perfecte vakantie is geweest. Hij was zo moe dat hij in de fietsmand al rustig ging liggen. Thuis viel hij vrijwel direct in slaap.

Jeroen maakte ons attent op dit verslag. Zo duiken we van de ene temperatuur in de andere. Het is een heerlijke vakantie geweest! Zo mooi de Algarve. En handig dat Ina een kenner is! Oskar heeft de verlatingsangst duidelijk overwonnen!