Laatste dag

Portugal, Budens

Vandaag een dag om het rustig aan te doen. Het gaat vandaag richting de 40 graden. Goed insmeren dus.
We zijn lekker bij 1 van de 3 zwembaden gaan liggen en verder genoten van de rust. Meestal was het ons privé zwembad. Af en toe kwam er eens iemand langs om een frisse duik te nemen. ' s Middags werd het te heet en zijn we in ons appartement maar de koffer gaan pakken zodat we 's avonds alleen nog maar uit eten op het programma hadden staan. Omdat we morgen heel vroeg vertrekken werden er broodjes, vlees, kaas en 4 super lekkere Portugese custard taartjes bezorgd. Dat vonden we super lief.
In Burgau was bij het restaurant aan het strand geen plaats meer om te eten. We hebben daar wat gedronken en zagen dat de thermometer 36 graden aangaf in de schaduw. En dat om 18:30 uur. Oeps, dan was het ,s middags dus echt warm.
In een van de steile straatjes van Burgau een typisch Portugees vlees gerecht gegeten. De rest van de week was het vooral vis.

Het zit erop. Het was een hele fijne week. Morgen fijn naar huis. We vliegen om 9:00 uur dus de wekker loopt om 5:00 uur af.