Tiveden

Zweden, Baggekärr

Maandag 25 juni 2012
Kilometerstand 11.632
Weer een beetje uitgelapen. We hebben geen haast, we hoeven tenslotte 'maar' 262 km te rijden tot Tived. Een camping waar Ina en M10 al eerder gestaan hebben.
We vertrekken om 09.20 uur. 09.25 tijd voor koffie en poepen bij een tankstation. Vandaag is de route wat eentoniger. Veel groen en heel veel regen. Al om 12.55 uur zijn we bij de camping. We krijgen dezelfde plek als Ina en M10 de vorige keer ook hadden, met uitzicht op het Unden meer. We halen nog brood in de buurtsuper (heeel klein winkeltje 3 km verderop) en blijven in de camper. Het blijft regenen. Hier ook muggen.
We willen 's avonds uit eten gaan, dus vragen we de campingmevrouw naar een adresje. Ze verwijst ons naar Tiveden Mat, 15 km verderop. Volgens haar eten de Zweden vroeg, dus adviseert ze om 16.00/17.00 te gaan. We doen dat trouw en het blijkt dus niet te kloppen. We zijn, en blijven, de enigen. Het eten is wel erg lekker.
Dus weer op tijd terug bij de camping. Droog... Even gewandeld en foto's gemaakt, in de camper een dessertwijntje gedronken. Het werd zelfs een beetje donker in de loop van de avond. De overkant van het meer konden we niet zien. Maar ja, we stonden op een plekje onder de bomen.