naar Caroline

Zweden, Tivedstorp

Dinsdag 26 juni 2012
Kilometerstand 11.894
08.15 uur opgestaan. De zon komt langzaam door. We kunnen tot de overkant van het meer kijken. De camping en omgeving zien er meteen heel anders uit. Nu dus maar foto's gemaakt met mooi weer.
We gaan om 10.35 uur op pad. Marijke is vooruit gelopen om foto's te maken van heel veel lupines langs de weg.
We rijden door naar Tivesstorp waar we koffie willen drinken. Maar het dorpje is nog dicht, we zijn te vroeg. Daarom een stukje doorgereden naar Tiveds National Park. In het infocentrum geneusd, wat gewandeld. Een mooi natuurgebied met veel grote rotsblokken. Wel veel muggen.
Daarna op weg naar Skara, naar Caroline. We komen om 13.40 uur aan in Skara. We gaan eerst boodschappen doen bij de supermarkt City Cross. Op de parkeerplaats lunchen we nog (de gezelligste plek van de vakantie :-) ) Daarna rijden we naar Caroline en parkeren bij haar voor de deur.
Aangezien Caroline tot 16.00 uur moet werken, wandelen we wat door Skara. We eten en drinken wat bij Nokkes. Rond vieren lopen we naar het werk van Caroline en wandelen samen terug naar haar appartement. We borrelen en eten daarna samen: Franse uientaart met sla en een zelfgemaakt chocoladetoetje. Een hele gezellige avond.
Jean zet nog foto's van de Olympus op de laptop van Ina en een kopie op een usb-stick. Het 2e kaartje was namelijk ook vol. Kan ze weer door gaan met klik-klikken.
Rond elven nemen we afscheid van Caroline en gaan we naar bed