Noorwegen 2012 - Camperreis met Jean en Marij Dit verslag is door Marij gemaakt

Nederland, Beek

kilometerstand 5.550

Onze eerste dag vakantie! En nog mooi weer ook. Jean en Martien konden om 14.00 uur de camper halen in Duitsand, Jülich.

Om 15:30 uur in Geverik, inladen maar. Om 16.30 uur in Beek en de rest inladen.
Jean ging boodschappen doen, o.a. zuurvlees halen. Komt terug, geen zuurvlees... Dus nog maar een keer naar de Markt.
En ja, om 18:30 uur vertrokken, nadat alle buren de camper van binnen gezien hadden.

De eerste keer uit eten: fricadellen met friet gegeten in een wegrestaurant en een stukje van de eerste wedstrijd van het EK gezien: Polen-Griekenland.
In gezelschap van wat Poolse chauffeurs.

Ons eerste wilde dier gezien: een ree bij Münster.
Martien rijd, we schieten lekker op. Het is niet druk op de weg. We hebben een gele avondzon. Hij zakt langzaam weg en zorg voor een mooi gekleurde lucht.
Om 24:00 uur kon ik echt mijn ogen niet meer openhouden, naar bed. Bleek de watervoorziening niet te werken. Ergens gestopt, gekeken en opgelost: een druk op de knop. Nog een uur gereden en gestopt om te gaan slapen. Bleek er nog maar 25% water in de tank te zitten, en dat kwam in ieder geval niet uit de kraan/wc. Daar moeten we dus voor bellen.
Slapen tijdens het rijden is trouwens een hele uitdaging. Veel geschud, gerammel enz. Maar goed, je rust toch uit. En het bed is prima.