20e dag

Spanje, Madrid

zo we zijn er bijna nog een paar bergen over en dan hopa.vonochten weer vroeg op weer het zelfde gedaan en toen gaan eten .een heerlijk ondbijt gehad .Samen met De spaanse jongens .weer optijd vertrokken voor een echte klim.na ongeveer 3 km is De klim begonnen , zo een gemiddelte van +-7%.Maße in De gehele klim viel dat best mee .boven aan gekomen wat Fotos gemaakt bij De houte paal met alles wat je je Maße kan voorstellen. Maar Mooi.dat was. zelf een Stern gepakt en mijn naam op gezet , en daar neer gelegt. waarna aan De afdaling begonnen. wat ech. goed ging tot dat ik lek bereden was, maar dat hoort er nu eenmaal bij . Dus een nieuwe. binnen en buitenband gezet. en weer verder. aan het einde van De afdaling in het dorp gestop om iets te eten en nog wat Fotos te maken.waar na we naar een herberg gegaan zijn om Te slapen.er hebben een prachtige gevonden en Meteen in geschreven . toen een grote pot bier besteld en even bij zitten komen van De dag.douchen en De was gedaan. toen dat gebeugt was zijn we Samen achter in De thuin van De refugio. gaan zitten met De spaanse jongens , op een gegeven moment kon im i. gesprek met een jonge man van 15 die met zijn vader ook naar santiago gaan , het bleken duitsers te zijn uit Bremen.ook met zijn vader kennis gemaakt , die best veel van de wieler Sport af wist .
na een tijdje babbelen zijn Samen gaan zitten met De 3 spaanse jongens,en is er over en weer Bier en wijn ge geschonken .zie foto en o. +-9,30 is er door De spanjaarde wat te eten besteld.van alles wat .en dat heeft best goed gesmaakt.om +-11 uur naar bed gegaan , want we hebben morgen weer een paar flinke beklimmigen voor De boeg Dus tot morgen.

En jong zit je zonder woorden vandaag.

carl 2014-08-04 21:15:51

Inderdaad Carl.... Een kort verslaag... Nog evekes...

eef 2014-08-05 09:56:48

hoi kerel en mer zoepe,mer ja dat hebste waal verdeend. gezoondheid.

rico 2014-08-05 10:03:06

De laatste loodjes, en dan genieten.