2e dag richting Montmedy. en dun sur meus.

Frankrijk, dun sur meuse

zo lekker geslapen tot 7 uur gewassen.en gaan eten,nog even een sanitaire verplichtingen gedaan waarna de pakezel inorde gemaakt.en om 8 uur vertrokken even naar de routen zoeken waar ik al een kwartier mee bezig ben geweest maar toch maar vertrokken.richting nives onderweg weer enkele foto's van kerken gemaakt .maar geen stempels,maar een stempel gevraagd in een bakkerswinkel in Ebly.en verder niets.een paar mooie foto's van de omgeving gemaakt , en van een soldaten kerkhof. en weer verder naar leglise en verder naar Jamoigne toen naar Avioth , daar foto's gemaakt van de kerk, kop koffie en glas cola gedronken en weer verder gefiets naar Montmedy , foutje gemaakt wat de route betreft was van plan naar de citadel te gaan. maar was al naar beneden gereden naar het stadje.om terug gegaan moest ik een beklimming van +- 23% op en daar had ik geen zin meer in na +- 100km.dus maar verder gegaan naar Dun sur meus .waar ik een slaap plaatsben gaan zoeken en met mijn geluk een b+b gevonden met Nederlandse beheer .ik had het echt niet beter kunnen treffen zo een vriendelijk mevrouw ,die ondanks geen plaats meer toch een plaats lekker buiten op het terras onder de luifel.maar ook nog warm eten ,en lekker was dat met drinken en toetje toe écht heel goed. en dat samen met 6 ander Nederlanders uit de veluwe ik heb er een foto van gemaakt maar kan die nu niet meer plaatsen dit omdat er maar 12 foto's per berichtje kan versturen.d dat doen we dan maar morgen. zo nu ga ik nog even lekker buiten zitten en da lekker slapen want morgen weer vroeg op ,om 7.15 ontbijt.

Good gedoan noonk. Bin noe al trots op uuch. Joamer vaan de stempels maar hub der alle vertrouwe in dat ste der oonderweeg nog genoeg verzamels. Iech houw uuch in de gate. Xxx

mandy 2014-07-17 23:40:05

Albertooooooo zoe te lezen geit ut super!!! Leuke lui al ontmoet en lekker gegeten lees iech.... das belangriek! Op naor de volgende! Ps de vergits ut verslaag te deile op Facebook ;) xxx eef