1e reisdag

België, houfeliese , en bastiogne

vanmorgen om 8 uur kon ik niet meer wachten dus hebbgegen lieke en ik enkele foto's gemaakt waarna we afscheid hebben genomen, waarna ik ben vertrokken.nog heel even
bij Carl en petra langs gegaan. en verder gegaan het is vandaag best pittig geweest Maar dat was bekend .ik heb net lekker pasta gegeten in houffalize.en ga nog even op zoek naar een slaap plaats .niet gevonden dus nog even verder gefiets naar bastonge .daar we een kamer gevonden,waar ik nu het berichtjeaan he afmaken ben.zo ik ga nu lekker slapen en morgen weer optijd opstaan eten en weer op pad dan gaan we weer lekker verder. zo vandaag niet zoveel foto's gemaakt alleen een paar kerken . en ook pas drie stempels ,de kerken die ik ben tegen gekomen waren allemaal dicht ,zijn allen in.het weekend open ,maar ben er een gaan halen in een apotheek .en eentje bij de pastorie.zo morgen probeer ik wel wat meer foto's te maken.

Good bezig albert.

Rafael 2014-07-16 23:34:37

Schiek jong, gaank zoe door

carl 2014-07-17 05:42:09

ga zo door broer

antoinetta 2014-07-17 11:08:38

goed zo breurke gank zeu door succes verder.