14e dag.

Frankrijk, La Celle-sous-Gouzon

von ochtend het zelfde rituell als iederdag . niets nieuws.neet alleen de hele nacht hart geregend. en om 6 uur nog steeds. ik had er een hard hooft naar. Dus alles klaar gemaakt o te vertrekken , wat koffie gaan drinken en een broodje gegeten.in De tijd van koffie pakken klaarde De Lucht helemaal open en werd het droog.hehe dacht ik gelukkig lekker verder naar op naar De spaanse grenz .daar war ik dit Blog ben aan het schrijven is ongeveer 40.km van grenz naar pamplona, dat is De eerste stad waar ik heen moet.zo nu het verhaal van wat ik vandaag heb mee gemaakt weer Enkelle malen kippenvel gehad vandaag ik blijf me iedere dag met een verwondelijk en Verbazing van De omgeving genieten .ben vandaag een tijdje met twee iets oudere man en vrouw uit Antwerpen mee gefiets die trof ik 30 km van mijn vertek punt. ik was in een dorpje naar De kerk. aan het bekijken en toen ik buiten kwam stonden ze ook voor De kerk ik hoorde ze vlaams praten.toen heb ik gevraagd waar De reis naar toe ging.en ze gingen ook De zelfde richting als ik op .ze wilden ook de kerk gaan bekijke Maar dat deden niet samen Dit ivm dat ze fietsen niet alleen wilden laten .ik heb toen aangeboden wel even op te passen zo P ze Samen konden gaan.. na dat ze weer buiten kwamen .even voorgesteld zou naam was Gie, en zij ieneke.zo al prätend hassen we Samen besloten een stuk De zelfde weg te fietsen .en dat ging best goed zo Samen .allen als het berg op ging fietsde ze weg van mij.ze reden allebei op een felo elktrik Dus met hulpmotor Maar ze wachten wel op mij.zo ongeveer 35 km verder te zijn gereden gestop bij een volgende abdijkerk. waar na even op een terras gaan zitten om wat te drinken. was er best druk , maar dat kwam het was etens tijd.dus we hebben ook maar wat besteld , en lekker dat dat was. zie foto er kwamen ook twee wandelaars aan gelopen die we even van tevoren langs de weg hadden zien zitten.een jonge man en jonge vrouw.daar hadden we niet zo opgelet . maar op een. gegeven moment ben ik naar de fiets gegaan om de extra akku te pakken om dat mijn gps bijna leeg was .en in het voorbij gaan van dat stel hoorde ik dat ze Duitsers waren.
even gepraat met ze het waren een neef en nicht die dame naar copastella gingen lopen .ze zouden er nog een maandje of twee over doen voor ze daar aan zouden Komen heb ook foto bij gevoegd.waarna weer zijn vertokken naar de eerste echte berg.was een klim van 7 km lang met gemiddeld 7.5 %.heb tegen de Belgische mensen gezegd dat ze hun plan moesten doen ik vond mijn weg wel .was niet bij te houden.het ging mij te hart met die velos elektrik.foto met naam van de berg bij gevoegd.onderweg nog een keer deze mensen getroffen voor het eindpunt van de dag.ze waren de acku aan het opladen bij een restaurant. even een cola gedronken en weer verder alleen . was nog niet halfweg daar kwamen ze weer voorbij gezoeft .nog een keer alle goede wensen gedeeld .en ik heb ze niet meer gezien.in het stadje waar ik moest zijn helemaal naar de top van de berg gefietst.naar de citadel.maar door was dicht.maar weer naar beneden gegaan voor een slaapplaats .meteen een gevonden en niet meer verder gezocht.me lekker gewassen in een ligbad heerlijk was dat. en ook meteen mijn was gedaan.buiten opgehangen om te drogen.toen even naar het stadje gelopen en div dingen op de plaat gezet .ben ook nog even naar een inf buro. gegaan om .na te vragen over de route voor morgenvroeg.en ook gekregen..nog wat foto's gemaakt en naar mijn kamer gegaan.lekker op bed gaan liggen en Lieke gebeld.en toen aan het Blog gaan werken.zo nu ga ik slapen.heb vandaag 111km gefietst.was even genoeg voor vandaag.goeie nacht in Maastricht.

Bien venido alberto en espana.hasta pronto

rafa 2014-07-30 01:03:33

Noonk Iech bin supertrots op wats ste tot noe tow al hubs bereiks. Nog effe en daan zit dees sjoen reis derop veur uuch. Un reis boe geer lang vaan kint noa geneete. Doeg veurziechtig met deze letste paar doag. Dikke knuf en dikke poen veur de allerleefste noonke albert. Xxx mandy

mandy 2014-07-30 01:14:11

hoi Alber kwom noe pas heij ingelogd this noe get laat mer murige zal iech alles leze let good op uuch zelf en gecontroleerd groetjes Manon en Roger. xxx

roger 2014-07-30 01:23:04

hallo albert ik lees juist dat je in de buurt van pamlona komt ik zou maar opletten daar want het blijkt dat daar de stieren loslopen ,dat lijkt me niet gezellig, ik zou zeggen let goed op en nog veel plezier onderweg tot morgen.

jos 2014-07-30 08:47:01

ola amigo zo te lezen gaat het goed met jouw reis naar santiago di composstella,gelukkig maar.maar pas op met dat kippenvel want daar krijg je veren van,maar dat krijg ik ook bij het lezen en fotos van je reis, super mooi. ga zo door.grt rico .

rico 2014-07-30 10:00:26

Geweldig! Iech verheug miech eedere daag op dien verhaole! Sjrijf zoe door! Ongeluifelijk wie ste diech doorheensleijs! Superrrrr alberto, ps met diene oto geit ouch alles goot... ;)

eef 2014-07-30 17:49:07

Alberto deenk draon in espana is het manana manana Bid veurziegtig