15e dag.

Spanje, Madrid

zo vanmorgen al om 4/45 wakker de lopers waren al bezig zich voor te berijden om te vertrekken.maar ik ben nog even blijven liggen . maar toch om 5, 45 opgestaan. alles weer in orde gemaakt voor weg te gaan , ik was bezig bij de fiets met op hangen van de tassen riep de eigenaar van deze locatie mij om te komen eten .dus dat dan ook maar gedaan.ma jet eten de fiets gepakt me naar. buiten gegaan ,begon het licht te regenen, dat was weet jammer,maar niet getreurt even gewacht en toch maar vertrokken.even buitengerechtelijke dorp ging het meteen omhoog, niet stijl maar wel al lang. zo een 5 km. a 4/7% dus een lekkere op warmer, voor de eerste echte klim.die was ongeveer 16km lang met een gemiddelde tussen de 7 en 9%. maar Eenmaal boven viel het toch nog mee ,na 3 km, dalen bij een klooster gestop voor wat fotos,ennweer verder naar Pamplona.waar ik om 15,45 uur ben aan gekomen weer wat fotos gemaakt en naar de officiële controle gaan zoeken om een stempel te krijgen. deze ook gekregen.en weer verder na ongeveer 9 km even gestop om wat te drinken, wat er daar gebeurde is met geen pen te beschrijven , er zat een persoon te eten , ( pasta ) zag er heerlijk uit .ik had ook best wel wat zin om iets warms binnen te krijgen dus ik vroeg in mijn handen en wat woordjes om fat ook te krijgen. en het lukte ook nog .kreeg eerst een lekker glas bier .en toen kwam het eten pasta met brood, en dat smaakte heerlijk .toen daar klaar mee was vroeg hijij of het gesmaakt jat , wat ik heel vriendelijk heb geprobeerd te bevestigen. toe vroeg hij mij of ik het streek gerecht wilden proeven .wat ik begreep vis met gebakken aardappeltjes en. een rode saus met salade er bij .daar na kreeg een sorbet en ook nog koffie na met een of ander streek drankje. wat ook lekker was.enkele foto's bijgevoegd.nog wat zitten te vertellen zo van alles wat .in het handen en voeten taal maar wel begrijpelijk.toen vroeg ik om de rekening .tot mij grote verbazing hoefde ik maar 10€ te betalen.niet normaal voor al dat wat hij me voor gezette had.betaald wilden hen een dikke fooi geven maar dat wilden hij niet ik was een goede vriend van de dag . na een omhelzing. ben ik maar vertokken voor de laatste km af te maken.aangekomen op de plaats van bestemming heel snel een slaapplaats gevonden in een review voor pelegrienos. in een grote ruimte maar wel met tussen Schotten tussen 2 stapelbedden.was er best druk met lopers van alle talen die daar rond liepen gelukkig ook enkele Nederlands sprekend .bij de balie zat een jong die ik in het Duits kon vragen of nog plaats was. en die was er nog.gelukkig.alles van de fiets afgehaald en naar dr slaapkamer gebracht ,en me gaan douchen.toen de inschrijving gaan af handelen, waarna ik de was ben gaan doen ja dat moest ook wel weer eens gebeuren .toen even naar het dorp gegaan om even de omgeving te verkennen was best mooi echt het achterland met veel oude huizen. nog wat leuke foto's gemaakt .en toen maar terug gegaan om te gaan slapen .maar eerst het Blog nog even maken .bij deze zo nu ga ik wel slapen het is al weet half twaalf..tot morgen maar weer.

Iech lik in un deuk met dieg

josette 2014-07-30 23:50:15

Dalik Biste kilo's aongekoumen met zoe vuil km in dien bijn