7e Dag.

Frankrijk, La Châtre

lekkere geslapen na enkele glaasje bier in de stad.maar toch weer vroeg op . en zoals iedere dag begonnen met ontbijt.de spullen in orde. gemaakt en vertrokken richting La chatre. onderweg weer enkele missers wat weg betreft maar dat is zo weer opgelost. was lekker weer om te fietsen . niet zoveel foto's met gsm gemaakt ivm batterij , de lader is stuk en dan laad de gsm niet goed op. heb een nieuwe gekocht dus dat zal niet meer gebeuren. wel foto's gemaakt met mijn fototoestel . dat is strak gewoon het blog aan passen . nog even dit van daag maar 147.22 km gefiets .kon het alleen nog handmatig ingeven ,omdat mijn gsm niet goed heeft gewerkt.ivm lege batterij.ik heb in Chateaumeillant bij de VVV een slaapplaats laten reserveren in La Chatre.wat foto's gemaakt en op naar het hotel daar aan gekomen eerst een lekkere pot bier gepakt .lekker gaan douche ,wat doet dat een mens goed na zo een dag .ik ben maar even naar het centrum gelopen en daar de omgeving wat gaan bekijken het is er best Mooi .ook maar iets gaan eten en drinken .wat goed heeft gesmaakt.om +- 22 uur naar mijn slaapkamer gegaan en gaan slapen .dit voor de rit van morgen.

Dat zal wel lekker zijn geweest zo,n biertje zeker na zo,n rit veel plezier en tot snel....

gino 2014-07-23 08:03:47

Neet teveul pelskes pakke aanders kreig geer noets dat strakke buukske. Haha. Ut deit miech good te lezen dat ut zoe good geit. Toi toi

monique 2014-07-23 08:39:17

SJiek Albert ! Geneet vaan dien ondernuming en bleif leuke stökskes schrieve ( daan blieve veer diech volge) Zet m op !

Gilbert 2014-07-23 09:23:08

nums te dat ein klein pilske, wil ich die graote wal eins zeen. groetjes. tot morgen

jos tumulero 2014-07-23 10:29:22

Goot bezig! Geneet mer vaan dat pelske dat höb ste wel verdeent! How is op de hoegte met dien verslage!