19 e dag.

Spanje, Marbella

zo weer vroeg uit de veren maar heel rustic aan gedaan met alles. wat spullen uitgezocht wat bij elkaar kon en in de tassen gedaan . toen mij gaan wassen en zoal de rest wat er bij hoort daarna zijn we gaan eten samen met Peter.nog wat kleine dingen gedaan en vertrokken richting Lyon we zijn goed opgeschoten ,om half twaalf waren we al daar, daar stonde we voor de cathedral van Lyon, wat een Mooi gebouw is dat .nog even een stempel gehaald en.even.verder gefietst.om koffie te drinken en afscheid genomen van elkaar. daar Peter in Lyon zou blijven ivm zijn voet en zijn enkel was flink opgezwollen zo omsteeks 14 Ben ik Allee verder gegaan.op naar De volgende plaats.daar wat gegeten. ik kreeg daar het zondagdags menu .zie foto.en dat was lekker weet niet wat het allemaal was. maar heerlijk.betaald en weer op pad naar mijn bestemming dat was Argos. maar voor ik daar was zach ik toen ik bij dat eetcafe weg reed 3 personen langs rijden .ik op de fiets gesprongen en er achter aan gegaan .en dat waren 3 jongens van spaanse af koms die ik al op verschillende plaatsen gezien had , dus ik mee fietsen ze gingen kop over kop rijden ivm de wind dus ik mee doen op een gegeven moment trapte er een van die jongens echt even door maar ik liet hem niet los . zo met zijn twee hebben we Zeker 20 km door gereden en toen zo een 15 km voor de bestemming even op de ander twee gewacht en zo zijn we gaan dalen naar Argus .daar bij de kerk naar de refugio gegaan .om een slaap plaats.maar die was vol.de mensen daar hebben ons wel naar een Andre plaats gestuurt even buiten de stad.daar aan gekomen viel mij de mond open zo eenvoudig maar Mooi twee grote zalen appart een voor de mannen en de ander voor de vrouwen , en er waren ook nog apparte kamers.voor koppels.ingeschreven en gaan douchen. waar na eerst een grote pot bier.avond eten gehad van 3 gangen en lekker dat het was .nu zit ik met die jongens lekker even achter in de tuin bij te komen . het was weer een heerlijke dag .zie enkele fotos .zo morgen gaan we de Bergen in .tot morgen. groetjes.

Noonk bin super trots op uuch wat geer noe al hub gedoan. dikke knuf en poen veur miene allerleefste noonke albert. Xx mandy

mandy 2014-08-03 21:26:47

Nou nou qua eten bis te tog niks tekort gekoume hè alberto! Mer goot ouch :) nog ffekes bis te al bijnao daor... Wat un reis höb ste miech al aofgelag... Sjiek... Buenas noches!

eef 2014-08-03 21:40:53

Ps; de datum steit verkierd....

eef 2014-08-03 21:41:44

Bin trots op dieg datste de vreund vaan mam bis

rafa 2014-08-04 15:00:22

sjoen gesjreve raffa x

sjeeke 2014-08-04 15:21:38

Albert zitst verkierd lyon lik in fraankriek.hopelik beste in leon .,)