10e dag en een zware , op en af.

Frankrijk, La Celle-sous-Gouzon

zo vandaag lekker vroeg en goed uitgerust van de camping vertrokken . na dat ik alles klaar had gemaakt en wat had gegeten . de sleutel. aan de deur van de camping baas. gehangen , na nog geen,300. m een klim van Zeker 15% om hoog wel maar 500 m Lang. lekker om te beginning eenmaal boven 100 m naar . beneden en weer om hoog maar niet zo erg . verder de hele dag op en af ,maar het is niet anders,maar wat is deze omgeving hier Mooi enkele fotos bij gevoegd heb vandaag 139 km afgelegd . de runtastic. niet ingeschakeld ivm div storingen , ook de battery is langer vol om fotos te maken , alleen is de lens van de gsm beslagen , wat slechte opnamen worden . hoop dat dit na een tijdje niet achter in mijn shirt zit . maar dat zien we morgen dan wel weer .ik he nog meerdere opties voor foto's te maken .ik ben vandaag wel optijd aan gekomen op mijn besteming .een goede slaaplaats gevonden .zit nu terwijl ik dit blog schrijf lekker aan een groot glad bier , dit had ik wel verdiend vandaag .daar waar ik nu Ben is gedoon niet te beschijven zo Mooi maar dat staat veel van op fotos.zo ik nu lekker slapen en morgen weer verder .het wordt weer een zware maar ook wel weer een indrukvolle dag .groetjes en alles gaat naar behore . alberke.

Laot dee pils smaken

raf 2014-07-25 23:12:33

Joehoe daag 10! Wat geit ut snel! Supergoot!

eef 2014-07-25 23:29:40

Top Albèrt! Eedere kier "dien" fietske in de Spinningzaol leeg zien liet miech deenke aon diene druijm, dien reis en dien geluijf in dien eige. Zèt 'm op!

Anouk 2014-07-26 00:17:33

hoi broer wat goed om te horen dat het weer beter gaat met jou. want je weet opgeven is geen optie. hoeveel km heb je al bij elkaar gefiets,en goed van je dat je van die mooie omgeving geniet,GA ZO DOOR.en nog veel succes. groetjes rico

rico 2014-07-26 09:15:28

Nnog ff door bieten en alles kumt good..