12e dag.

Frankrijk, La Celle-sous-Gouzon

na dat ik me lekker gedoucht heb alles bijelkaar gepakt en gaan eten, terwijl ik zat en naar buiten keek liepen zeker 25 pelgrims met bepakking voorbij, lekker op mijn gemak alles op de fiets gepakt ,en nog even wat fruit in dr winkel gekocht . die was al vroeg open .en betaald waarna vertrokken .meteen omhoog zeker 11% .en dat 250 m lang .tot mijn eigen opluchting eens niet vekeert gereden. onderweg div lopers voorbij gegaan . waar van fotos gemaakt .de geheld dag ,voor kenners Alleen maar camerig en omstreken gefiets Zelfs 3x de ijzerebosweg zat er tussen.maar ondanks toch genoten van de omgeving.onderwegnog een echtpaar uit twente gesproken die ook de zelfde kant op gaan. na verloop van tijd van de reis nog enkele leuke dingen mee. gemaakt oa tijdens de rit in een afgelegen stuk bijna zonder water komen te zitten , maar bij een boerderij voor water gaan vragen .kreeg vers water .maar ik moest even gaan zitten voor de eigenaar. die vroeg van alles en nog wat . maar met wat gebaren en wat pettipu en littelbit kreeg ik pruimen en joggert met suiker en ook nog een fles water voor gezet wat ik moest op eten. en drinken.na een half uur werd ik uit gezwaaid door Zeker 10 personen.wat ik best leuk vond.enkele km verder de eerste keer verkeert gegaan.in plaats van links naar rechts gegaan .en maar fietsen ook nog een bekimming in van Zeker 16% a ,200 m .en daar stond ik op een boere erf ,waar ik niet meer kon.dus terug. na even zoeken weer op het goede pad.na verloop van tijd in div plaatsten gaan kijken voor te slapen .alles vol. dus maar naar het volgende dorp. gereden zo lang tot dat ik iets gevonden had. was dat ook nog een stadje waar vrijdag de tour de franse is doorgereden .en waar morgen een groot festival van div muziek stijlen zullen zijn. de hele markt. zij ze op aan het zetten met tenten.. did morgen maar weer vroeg op pad gaan .nu ga ik slapen .tot morgen .ps de km zijn vandaag 137 km.

alber es te teruk bis zou iech un book sjrieve! Dat zien tog ervaringen wat neet veul lui kinne vertellen wats diech met maaks! Leuk um te lezen. Waor de joggert lekker? ;) hihi veer zien gruuts op diech! Gaank zoe door! Xxx vaan us Allemaol!

eef 2014-07-27 23:34:01

Geweldig Albert, de gastvrijheid vaan de luij, de maaks miech allemaol get met. Succes vaandaog.

Mira 2014-07-28 07:42:58

ha kerel ben blij dat alles weer goed gaat. en maar zeggen dat de franssen een stug volk zijn. jij maakt gelukkig de echte franssen mee. veel fijne fiets kilometers en vooral doorgaan.groetjes je broertje

rico 2014-07-28 09:08:22

Allemoal daanke veur de leve wuertsjes diet.Geer plaots. gruutsjes Alberke.