3e dag van de onderneming.

Frankrijk, courtisols

lekkere vroeg op gestaan goed ontbijt genuttigd ,de spullen bij elkaar geraapt en om 8,30 op pad gegaan.na dat ik enkele keren iets verkeert ben gegaan weer op het goede pad gekomen richting chalons en champagne onderweg vaak gestopt ivm het warme weer met temperaturen van 38/40 ℃ om de 15 km even water drinken en uit puffen.ik zit nu op een terras lekker een cola te drinken waar van een foto bij bevoegd en ook een van de basiliek van lepine.en toen verder naar Chansons en champagne.aangekomen een slaapplaats zoeken ,en gevonden hotel premiere classe.alles naar binnen gezet en gaan douchen wat heel lekker was na zo een dagje,nog even wat inkopen gedaan voor morgen . nu ga ik zo wat eten en dan lekker niets meer doen.en in de thuin gaan zitten berichtje bij werken. nog even een foto van de stempelkaart maken en van mijn slaap bestemming.

Goed bezig broer doe je wel vooozichtig aan he en kijk goed uit blijf op de hoogte via pindatlieve groetjes van jo en mij♥♥♥♥♥♥

antionetta 2014-07-18 20:24:32

Sjiek kerel, good dat ste stop um te drinke. Zier belangriek. Prachtige fotos. Geneet er vaan. Gr

carl en petra 2014-07-18 20:31:51

Good bezig alberto xxx

josette 2014-07-18 21:20:00

Hallo, sjoene foto's hub ger gemaak. Petje oaf veur uuch tot ger dit doat, ech hiel sjiek! Rus mer lekker oet vanach en murge weer get rustiger, weurt oach weer unne werreme daag (mer dat zal ger wel al weten hihi) Fijne fiets-rit wijer murge :) ver houwe de blog in de gaten eedere daag ;) Groetjes xxx van us en knuffel van destiny'ke

iris en destiny 2014-07-18 21:59:37

Sjiek Albert! Geneet vaan eeder momint en....geluijf in de magie vaan dien druijme! Groetjes, Anouk

Anouk 2014-07-18 23:07:56

he kerel het get goed begrijp ich, gank zeu door en alles kump good succes verder met diene dreum

jos tumulero 2014-07-19 10:36:55

Heey leeve noonk.. Good bezig zek !! Iech bin trots op uuch !! Succes.... dikke poen X

cindy 2014-07-19 16:14:54

bonjour coupe good bezig jong en blief dich good verzorge en geneet van eeder momint,mer dat zeen der eine ganse houp, sucses en toer du joer rico jeanne steef en denise.