5e + 6e dag.

Frankrijk, Prémery+ nevers.

gisteren geen tijd meer om nog iets te schrijven / niet veel zin meer was best moe .een trip gemaakt van 153 km.van troyes naar Vezelay.enkele foto's van gisteren .nu ook wat foto's van vandaag, even voor vezelay de eerste schelp gevonden die in de weg zijn geplaats in, Vezelay aangekomen om +- 10,30,was al donker nog naar de basiliek gegaan en een foto gemaakt ,
met mijn fototoestel dit ivm batterij van gsm was plat,waarna ik een slaapplaats ben gaan zoeken.en ook nog gevonden iets verder naar beneden in het dorp, er zaten best veel mensen op een terras bij een restaurant dus ik gaan. vragen ,waren dat Belgen van een fietsploeg die daar ook sliepen naar binnen gegaan en een slaapkamer gevraagd ,gelukkig was ner nog een plaats vrij .fiets naar de garage gebracht en naar de slaapkamer gegaan om mij even wat op te frissen.
maar eerst mijn vrouwtje gebeld, nadat ik de gsm aan de lader heb kunnen hangen. en ook nog even met Eveline gebeld ivm reis boeking voor Gino.me daarna gaan douchen en op bed gaan liggen ,om 1,30 was ik nog wakker, en om 7,30 moest ik weer op voor ontbijt ,in de eetzaal waren ook de hele ploeg. belgen aanwezig ,wat rond verteld en gaan eten.om 8;30.alles klaar gemaakt om.te vertrekken.foto bij gevoegd.onderweg enkele wandelaars voorbij gegaan en in een dorpje corbigny nog maals een wandelaar uit Nederland getroffen samen kop koffie gedronken . weer verder op pad gegaan , enkele km verderop mijn eerste platte band.deze vervang en maar weer verder. richting nevers. maar in premery waar ik iets was gaan eten begon hey flink te regenen dus ben ik maar het blok gaan maken ,bij werken.nu maar wachten dat het stopt met stil regenen.na dat de regen was opgehouden weer vertokken richting. nevers maar nog geen 10 min later net in een beklimming door een bos daar werden dr sluizen open gezet .kon niets anders doen dan door fietsen. is niet meer gestopt totaan de eind bestemming, daar een kamer gezocht en gevonden. douchen en omgekleed .om wat gaan te eten ,en nog wat foto's te maken..maar ga nu slapen , nog even naar de planning voor morgen kijken en dan onder de wol.

Leuk albert je verhalen ga zo door dikke poen josette

josette 2014-07-21 23:11:04

Bikkel.

rafa 2014-07-21 23:13:51

Albertooooooo good bezig! Leuke foto's! Gaank zoe door!!! Xxx

eef 2014-07-21 23:15:58

Ga zo door mooie foto,s broer ♥♥♥xxx

antoinetta 2014-07-21 23:26:57

goed zo kerel , gank zo verder dan kump alles good succes verder.

jos tumulero 2014-07-22 09:05:18

ha kerel je hebt al een flinke prestatie geleverd. maar nu nog een stuk maar, dat houdt jij wel vol. mooie omgeving daar en geniet daar ook vooral van. nog veel fijne fiets kilometers . gr rico ( lekkere soep gehad)