4e dag van de onderneming

Frankrijk, Troyes

zo vanmorgen vroeg uit de veren even wat gegeten , alles weer ingepakt en vertrokken , was alleen even zoeken voor op de route te komen . naar de kerk in het centrum gefiets om een foto te maken .stempel op politie buro. gekregen .en verder gegaan naar Troyes via div plaatsen Maar er stond vandaag veel wind was wel wat koeler ,ik heb vandaag weer wat
Nederlanders Tegen gekomen en even wat Mee gepraat.1koppel gingen ook naar Compastela.met de fiets zij kwamen uit Zwolle . ik he het vandaag wat rustiger aan gedaan want ik had het gevoel dat ik geheel open ben .maja dat hoort er gewoon bij goed insmeren en dan komt het we weer goed.ben nu in een soort herberg met camping .wel een goed bed. en morgen ontbijt .zo verder weet ik niet zoveel meer .ga nu slapen ,morgen een tocht van +- 140 km voor de boeg .

Hoppaaa weer unne daag um!!! Gaank zoe door! Xxx

eef 2014-07-19 23:06:08

Good gedoan noonk. Rustig oan doen. Xxx

mandy 2014-07-19 23:14:52

mandy 2014-07-19 23:15:10

Albert de wets toch dat ze dich good mos insmeren voor tot ze opde fiets staps . de kins dich och ein biefstukske in de brook duje me ja dao zals ze gein plaats veur hebbe. es te al zeu lang allien bes!!!!!!!!!!! grapje. succes verder.

jos tumulero 2014-07-20 13:50:29

Diech bis good bezig, gaank zoe door. Goeij reis nog. Probeer diech te blieve volge.