laaste dag .

Spanje, Madrid

zo na te hebben geslapen op De grond nog vroeger , om 5,15 op .alles op de fiets gehangen en om 6 uur vertrokken in het donker richting Copastella om 10 uur gestopt om iets te eten en alles op te laden alles was leeg , in Dr sportzaal geen mogelijkheid om op te laden vandaag weinig fotos gemaakt met de gsm ,sorry nadat alles genoeg was bij geladen weer vertokken voor de laaste km nog ongeveer 45 km te gaan.onderweg veel lopers gezien van alle leef tijden .flink door gefiets .tot dat ik weer we s lek reed, even het bandje vervangen en verder .onderweg nog eenkeet gestop voor water bij een pegrims caffe daar was het afgeladen vol . de fles laten vullen en een grote pot bier besteld na enkele woorden te hebben gesproken met de barman weer die helemaal gek ,omdat ik had verteld dat ik uit Maastricht hollanda naam met. de fiets.moest achter de bar om fotos te maken met de hele bende.en toen kwamen ze met een of ander drankje wat heel lekker was.maar toch maar weer verder gegaan . op naar het eindpunt . daar aan gekomen
stond ik even alleen op het plein daar het ontvangs comite in De basaliek was
roe even.gebeld dat ik op het plein stond zijn ze naar buitepn gekomen. en.mij goed op gevangen . waarna ik mijn uittreksel Ben gaan. halen .en toen naar de trein gegaan om.naar A coruna.daar aan gekomen naar het hotel gegaan om mij op te frissen .we zij.
n seamen Dr stad in gegaan lekker wat eten en drinken .en dat was dan de trip naar copastella . groetjes en tot 13.-08-2014 . dan zijn we weer in Maastricht.de groetjes an mij .

hey kerel van harte gefeliciteerd met het behalen van je droom. Mis alleen de foto van jou voor de kerk. En er is wederom geen tekst mee gestuurd.

carl 2014-08-06 21:02:20

Ut allerletse verslaag... Ongeluifelijk.. De höbs ut gehaold! Iech Had ut neet gedag. Toen ste met ut idee kwams um dit te doen verklaorde iech diech Veur gek... Gans allein op ut fietske naor spanje... Mer iech höb al dien verslage gelezen en foto's gezeen, ut is diech eigenlijk hiel goot aofgegaange. Had iech neet verwag... Sjiek dat ste dit höbs kinne en Maage doen! Bin gruuts op diech Albert Tumulero!!! Xxx ps groetjes aon de family daor!

eef 2014-08-07 01:10:36

Super!!! Dat is ech hiel knap tot ut ger geluk is um doar oan te koame. Wat un ervaring en un prestatie :) ver zien trots op uuch, en petje oaf veur uuch. Geneet van uuch oetrus deugskes doar mit elkaar, dik en dubbel verdeent noa zoe un oetdaging ;) lieke zal wel blij zien tot ger weer bij her zeet :D tot gauw, X

iris en deske 2014-08-07 01:32:22

Compliminte Alberto BAMMMM......

Sjeeke 2014-08-07 08:20:04

ha broer van harte gefeliciteerd met behalen van de finish in santiago di composstella. wat een prestatie TOPPIE TOPPIE geniet nog even van jullie vakantie en tot ziens.ben erg trots op je . groetjes daar aan iedereen.rico

rico 2014-08-07 08:26:06

Noonk gefeliciteerd met ut behoale vaan uuche druim. Geer hub ut toch maar geflik. Tot in mestreech. Dikke poen xxx

mandy 2014-08-07 09:31:32

Albèrke, Grote klasse. Join the club. Een reis om nooit te vergeten.