11e dag.

Frankrijk, Auvillar

vandaag vroeg uit de veren lekker een Lange dag maken eerst de sanitere verplichting gedaan. even wat eten en weer op pad gegaan . maar het begon al goed eerste 3km a 7% omhoog lekker zo om te beginnen 1km dalen en daar gaan we weer 3.5. km klimmen A 7/8 % en dat zo 32 km lang , dacht eerst dat ik in de Hemel terecht zou morgen komen .maar dat was niet zo .na dat klimmen en dalen ook het bekende vlakke route wat lekker liep. op +- 45 km mijn eerste kop koffie gedronken die heerlijk smaakte. een paar wafels op gegeten en weer verder. onderweg wat fotos gemaakt zie bijlage.weer held mooie dingen onderweg gezien waar van fotos . het liep echt lekker alleen weer erg warm , om 3 uur was het 34℃, dus weer veel water drinken .onderweg naar de aldi gegaan om wat inkopen te doen iets wat ik onderweg kon op eten . en dat dan ook maar gedaan .op +- 20 km voor mijn doel de tafel. gedekt en mijn laaste eten. genuttigd zie. Foto ik zit daar langs een kanaal.
waarna verder naar mijn doel ,aangekomen na dat ik 167 km op.De Teller had staan , waarvan +- 20 km weg zoeken en om rijden. maar dat hoord er maar bij .jammer ma ja is niet anders. toen naar De shambredouts gaan zoeken, zaten die alle twee vol ,personeel verder gebeld Maar geen plaats Dus maar ergens een hotel gaan kijken .en.gevonden .in geschreven en mij gaan verzorgen wat echt goed doet na zo een fiets dag . een lekker Glas Bier gedronken en aan Dit blog begonnen .Maar ik ga Maar lekker slapen. morgen weer vroeg op . ps ik heb het gevoel dat De spaanse grenz steeds verder weg gaat ik kom maar niet dichter bij .hahaha.zo tot Morgen.

m

Noonk zuut der good oet. Bin noe al trots op wat ste bereikt hubs. Xxx

mandy 2014-07-26 23:02:58

Een hotel is tog ouch wel ff lekker luxe hè? Bin benuijt Wienie ste spanje bereiks. Mam heet alle foto's gezeen vendaog ( krijg de ipad mer neet aongelierd hihi) sjiek dat ut diech Allemaol goot aof geit, gaank zoe door en geneet vaan dien umgeving!

eef 2014-07-26 23:46:53

Daanke veur de belang stelling en de leuke reacties.

alberto 2014-07-26 23:51:15

De bis good bezig menneke.fiets mer good door dar veer kinnen feesten heij.

raf 2014-07-27 00:10:27

goed zo kerel, me dich wets tog dat spanje neet achter paris lik dat lik een stukse wieer. dat vinks de nog waal.gank zja verder en es de dao bes doch lej de groeten van mig.

jos 2014-07-27 09:40:39

Pa hoeveel km heb je nu al er opzitten dat zou ik graaag n, s weten...