18e dag .

Spanje, Madrid

vamorgen uitgerust op gestaan om 5,30 op het gemak begonnen met me opfrissen en de nodige handelingen gedaan die daar bij horen.alles weer ingepakt en naar beneden gebracht naar mijn fiets, eerst nog even 4 remblokjes vervangen , de oude waren op. alles klaar even wat gaan eten aan de overkant van de refugio .daar was het eetcaffe al open . lekker koffie met een bekieke gezond en een broodje ham/kaas ,warm .tijdens het eten maak er een jonge man naast me zitten waar ik binnen in de refugio al wat woorden mee had gesproken over de Garmin planner .did weer verder door gegaan met praten .zijn naam is Peter en bij komt van England /london. tijdens het gesprek hebben we besloten om vandaag samen rijden .betaald en afscheid genomen van de barman en zijn vrouw.zie foto.onderweg niet zoveel gaan. fotos genomen en iets minder gestop . wel 148 km afgelegd.en in plaatsje aan gekomen en naar De refugio gegaan dat was een hele fijne plaats Zeer gemoedelijk bijna zo ietd als een huiskamer. zo gemoedlijk en rust gevend na te zijn ingeschreven en het grote bedrach wat ik moest betalen ,7€ .mijn kaart af laten stempelen en toen gaan douchen.. klaar met het werk eveneen glad bier gaan drinken en wat eten bestellen ,pasta met een salade heerlijk. zie foto .zo nu nog maar 380km te gaan. maar wel de laaste zware km.maar dat Mag pret niet drunken we gaan er voor.. zo nu ik maar weer slapen ,want in slaapzaal is het licht al uitdus even mijn bed zoeken hahaha leuk he.groetjes tot morgen

netjes ben trots op je broer wat een prestatie

antoinetta 2014-08-02 22:58:07

De laatste loodjes Albert ! Mooie trip hoor ! Zet m op !

Gilbert 2014-08-02 22:58:47

Nog 380 km met unne dikke Smile op uuch gezieg Sjiek Alber x

Sjeeke 2014-08-02 23:01:30

Nog ff ik ben trots op je .

gino 2014-08-02 23:59:00

Albertooo de bis te snel! Hahaha ze koume diech dinsdag pas ophole! Dussss doeg rustig!!! Supertrots op uuch! Xxxx

eef 2014-08-03 00:02:48

Meh meh de vino steit klaor heij.

rafa 2014-08-03 00:08:11

Noonk het is geweldig wat je doet. Nog maar 380 km te gaan. Je bent idd te snel maar als het gaat zoals het gaat is het goed. Doe met deze laatste km nog voorzichtig en we zullen je thuis zien. Dikke knuf en kus veur de allerliefste noonk albert. Xx mandy

mandy 2014-08-03 07:49:15

hoi il capitano he wat goed van je nog maar 380 km. maar blijf vooral genieten van alles want nu is het snel voorbij. een hele prestatie zo alleen,ik zal je verhalen nog wel van jezelf horen met lieke erbij en een tas sop. zet hem op want de laatste loodjes zijn het zwaarst. groetjes grote pantani