13 e dag.

Frankrijk, Lescar

zo vandaag weer veel van plan nadat ik bij de bakker div broodjes had gekocht koffie besteld en op het gemak gegeten .swarms maar vertrokken richting Oloron st Marie onderweg weer heel veel indrukken op genomen .maar wat ze zeggen dat de franse mensen. niet vriendelijke zijn heb ik tot nu niets van kunnen ondervinden overral waar ik ook maar wat vroeg met armen en mijn frans werdt ik overal goed geholpen. op enkele plaaten hebben ze me nog wat eten aan geboden.maar dat heb ik vriendelijke afgewezen. alleen op een plaats kreeg ik bananen aangeboden en vers water .ik kon op het bankje voor het huis blijven zitten zo lang als dat nodig was waar van een Foto. en voor de eerste keer De pyreeen gezien. wel ver weg en in mist/ Wolken kreeg er kippenvel van en even traantje weg laten lopen, van blijdschap.na ongeveer 1 uur zitten
wilden ik gaan,kwam De kleinzoon en Opa afscheid nemen .en ik kreeg ook nog een bid prentje met veel geluk van de Opa mee met veel Bonn roedt. (zal wel verkeert geschreven zijn)
Maar dat geeft niet .weer opgestapt om.verder te gaan , vandaag. weer een echte klim Etappe met stijlen van wel 15/20 %, kan ik.goed oeffenen voor het echte Werk wat Nog komen gaat.Maße dat was Nog niet het. ergste , daar werdt zwart in De Lucht.en begon het te plenssen van jewelste. was wel net even gestopt bij een Aldi om wat inkopen te doen. Dus wel weer geluk gehad na 1 half uurtje Werd het wel iets
beter .ik was ongeveer 25 km van mijn eindpunt.vandaan Dus Maar snel verder gegaan , Maar niet voor lang .daar begon het weer te regenen.ik was Enkele 100 Meter van een Kerk verweidert , daar De fiets onder een afdak kunnen zetten en naar binnen gegaan .mijn Mond viel open van De schoon.heid daar binnen waar ook Fotos van zijn gemaakt .Maar alleen met fototoestel.toen het weer droog begon te worden ben ik naar een vvv kantoor gegaan om voor een slaapplaats te vragen .daar hebben Ze rond gebeld ,Maar alles was vol, alleen op 10 km van dat plaatsje was Nog een plaats. vrij dus ikheb daar wel daar naartoe gefietst zelf in de regen. daar aan gekomen was De plaats ook vol .waren Nog twee lopers gekomen . die gaan voor. ik heb wel wat fruit en drinken gekregen van een heel vriendelijke mevr .ze heeft nog naar het volgend plaastje. gebeld maar ook alles vol .toen geeft ze naar een soort formule 1 Hotel gebeld , en daar was nog plaats .deze heeft ze. voor mij gereserveerd.
Maar wel weer 10 km terug naar een ander dorp waar ik al was geweest .Dus weer terug in de regen. het was ondertussen al half acht , daar aan gekomen werd ik door De eigenares al begroet met hello Alberto. die naam had ik laten doorgeven. het water liep uit mijn Schoenen. Dr mvg gaf me De sleutel van De kamer die was op Dr beenden verdieping .die ik mocht mijn fiets eerst onder het afdak moeten zetten.ben me gaan douche en heb me omgekleed. had De gehele troep uit gepakt en in De kamer gezet incl mijn fiets die was nu wel droog.ben toen Maar naar receptie. gegaan om alles te regelen.heb meteen maar wat eten besteld .kippenlever in een overheerlijken sous,met sla en gebakke aardappel blokkjes en ook een lekker glas Bier. na het eten naar bed gegaan om aan het Blog te Werken.om +-23 uur belde Lieke. ik was in slaap gevallen tijdens het schrijven van het Blog.nadat we klaar waren met bellen. verder gegaan met schrijven.en nog wat Fotos te plaatsen . zo nu om 23.30.ga ik slapen morgen weer vroeg op.ps De afgelegde aufstand is vandaag niet zo ver door de omstandigheden. 102,53 km.

ha kerel even een klein berichtje,heb ik jou niet in het GAIA PARK gezien (ha ha grapje) veel succes en une bone route. gr rico

rico 2014-07-29 09:27:19

Leuk leuk leuk um dit te lezen. Dien verhoale weure steeds sjieker! Keep up the good work!!