De eerste pin

Nederland, Reisburo Franeker B.V.

De eerste pin is geplaatst!!

Op 19 maart ga ik naar de USA! Ik ga elf dagen met Tenzing Travel op studiereis. Een droomreis!
Tijdens deze reis houd ik een reisblog bij, zodat iedereen kan volgen wat we beleven, doen en bekijken. We , zeg ik bewust, want ik ga natuurlijk niet alleen op reis. Samen met een aantal collega's van Tenzing Travel en van andere reisburo's gaan we dit avontuur beleven.
We vliegen naar Chicago met United Airlines, daar blijven we een nacht. Op de tweede dag halen we de campers op bij de fabriek van Road Bear. Gloed nieuwe campers. Deze brengen wij naar het verhuurkantoor in Las Vegas. Om uiteindelijk weer vanuit Las Vegas naar Nederland te reizen.

Over zes weken zit ik op dit tijdstip in het vliegtuig. Om happy van te worden.
De komende weken krijg ik alle informatie nog van de reis; de route, waar we slapen ( hotels en camp grouds), wat we allemaal gaan doen.

Vandaag is mijn eerste stap gezet. De blog aanmaken en de eerst pin geplaatst! Nu staat de pin nog in Franeker, maar 'de pin' reist met mij mee en laat op de kaart zien waar we zijn.

Vanaf nu is het aftellen en voorbereiden. Zodra er nieuws is, zet ik de volgende pin.