Op een schiereiland van een schiereiland op Newfoundland

Canada, Port de Grave

Canada 03

Gisteren onze laatste nacht in St. Johns en op weg naar Bareneed naar een bed & breakfast. De dag begon met regen en we zijn voor een klein ontbijtje de stad in gereden. Kwamen daar terecht bij The Rocket, heel leuk, beetje hip alternatief sfeertje met heerlijke koffie en een broodje! In de tussentijd brak het zonnetje weer door en hebben we nog een paar leuke foto's kunnen maken van de prachtige gekleurde huizen in St. Johns. Vervolgens op weg naar de noordpunt, daar was het wel een beetje fris en we besloten om door te rijden naar onze bestemming.

De Bayside B&B overtreft onze verwachtingen, het ziet er hier prachtig uit en de mensen zijn erg aardig! Na het shoppen van wijn en wat eten houden we het hier wel even vol, zelfs nog een uurtje buiten in de zon kunnen zitten!
Deze B&B had vanochtend een fantastisch ontbijt, heerlijk en daarna hebben we een mooie wandeling gemaakt, met heel veel blueberries onderweg, waar we een paar handen vol van plukten, om direct op te eten. Dus niet alleen Theo, ook Mariëtte.

Vandaag ook weer een mooie zonnige dag, met een temperatuur van 23 graden uit de wind en in de zon. Na de wandeling hebben we lekker geluierd bij onze B&B in de tuin met een boek en zitten nu aan de wijn in afwachting van onze crabmaaltijd, die ons hier vanavond voorgezet gaat worden. De reden waar het hier met deze B&B om begon!