Oh Ja nog even

Bonaire, Sint Eustatius en Saba, Kralendijk

Waren we nog even vergeten te vertellen wat we eigenlijk gaan doen precies... Nou, komt ie dan:
We gaan 5 maanden de westkust van Canada en Noord Amerika verkennen. ZIE FOTO's! We beginnen en eindigen in Kamloops (Britisch Columbia) waar we de auto kopen en weer verkopen. Na aankomst en eerste regelzaken gedaan te hebben als een speer richting zuiden naar de warmte met slechts 1tussenstop in Yellowstone. Dan door naar De Las Vegas area met sites zoals oa: Brice, Zion, Grand Canyon, etc etc. Dan als de tijd t toestaat naar San Diego en vervolgens de kust route weer naar t Noorden.
Wanneer weer in Canada dan eerst naar Bruce op Vancouver Island waar we hopelijk vriend Theo uit Leiderdorp ook gaan zien :-) :-)
Vanuit VC Island weer richting Kamloops en dam door naar Calgary ala meest Oostelijk, en dan naar Jasper als meest Noordelijke punt.
Dan terug naar Kamloops alwaar auto inleveren. Rit naar Vancouver en dan met vliegtuig via Newark naar Bonaire
waar we zaterdag 24 september weer aankomen om aan ons volgende avontuur te beginnen :-)
Dit is onze trip in een notendop.