Vanalles get

Verenigde Staten, Pacific Grove

Stan is vanmorgen al om 9.00 uur vertrokken naar de haven voor een Whale watch tour. Aangezien de kans op zieziek worden volgens de verhalen nogal groot is, blijven de kids en ik in het hotel. We maken wel nog een lekker frissen strandwandeling terwijl we wachten tot Stan terug is. De bewolking is hardnekkiger vandaag en de zon krijgen we dan ook maar even te zien. We wilden de stranddagen afsluiten met weer zo'n lekkere dag als gisteren. Dankzij het weer is dat niet helemaal gelukt. Wel een paar uurtjes terug gegaan naar Carmel, maar niet meer dan tot aan de knieën in het water deze keer. Rond 17 uur lekker douchen en heerlijk gaan eten in het dorpje. Stan heeft vanalles gezien tijdens de tour 's morgens, maar foto's maken was erg moeilijk. Ach ja, als hij ze maar gezien heeft 😆😆. Morgen beginnen onze laatste 2 dagen. Op naar San Fransisco !!!!!

Stan left this morning at 9 am to the harbor for a Whale watch tour. Since the chances of being see sick are, according to the stories, rather big, the kids and I stay in the hotel. We do make a nice refreshing beach walk while we wait until Stan is back. The clouds are more persistent today and the sun is just visible. We wanted to end the beach days with another nice day like yesterday. Thanks to the weather, this has not been entirely successful. A few hours went back to Carmel, but not more than up to the knees in the water this time. Around 5 pm good shower and delicious food in the village. Stan has seen lots of things during the morning tour, but taking pictures was very difficult. Oh well, if he only saw them. Tomorrow begin our last 2 days. On to San Fransisco !!!!!

Anna 2018-07-24 07:16:26

Getting ready for the Dutch hot weather🌻😩💥🕶

Huub 2018-07-24 08:29:39

Een frissen wandeling 😂 Geniet nog even, maar stiekem wel lekker als jullie weer in de buurt zijn 💜

Sis 2018-07-24 08:58:16

Wat een geweldige verhalen. Sjiek om te lezen. Geniet van jullie laatste dagen en alvast een goeie terugreis gewenst!