Finale WK en op stap met Cece

Verenigde Staten, Carson City

Heerlijk geslapen in de luxe kamer. Half uurtje later komen we er achter dat de finale van het WK voetbal zojuist begonnen is. Gelukkig ook in Amerika op TV. We blijven in bed naar de TV kijken. Go France !!! Daarna ontbijt en rond 12 uur zitten we bij Cece in de van om wat dagtripjes rondom Carson City te gaan doen. We eindigen uiteindelijk in een super leuk western stadje Virginia City. Met een grote candy store voor Ticho en Lena. Later terug in het hotel gaan w enig even zwemmen en met een pizza op de kamer eindigen we weer een leuke dag. Morgen Lake Tahoe !!!

So heej, die candy store, daar ga ik ook eens shoppen!!! Petje af voor CeCe, die rond loopt met haar apparaten en zelfs nog rijdt!

Lily Veenendaal 2018-07-16 12:45:00

Jullie video oproep gisteren gemist helaas. Please try again Het gaat nog steeds voorspoedig bij jullie merk ik Enjoy

Huub 2018-07-16 14:19:00

So glad you had a great day. Enjoy Tahoe

Rita 2018-07-16 17:51:33

Slept in the luxurious room. Half an hour later we find out that the finals of the World Cup have just started. Fortunately also in America on TV. We continue to watch the TV in bed. Go France !!! Then breakfast and around 12 o'clock we are at Cece in the van to do some day trips around Carson City. We end up in a super nice western town of Virginia City. With a big candy store for Ticho and Lena. Later in the hotel we go for a swim and with a pizza in the room we end a nice day again. Tomorrow Lake Tahoe !!!