Nog maar eens The beach .....

Verenigde Staten, Monterey County

Vanmorgen lekker vroeg weggereden van de camping. Wat was het daar genieten. De komende 2 nachten zijn we in Pacific Grove. Een leuk plaatsje tussen Carmel en Monterey. We stoppen nog bij een paar plekke langs HW 1, maar de mist is hardnekkig op sommige plaatsen. Volgende stop is in Point Lobos state park. Prachtige grillige natuur, helaas nog gehuld in mist. We rijden door richting Carmel. Doen een paar boodschappen en rijden door het prachtige dorpje. De huisjes kunnen zo uit de efteling komen. Parkeren mag gewoon bij de rijke mensen voor de deur, dus we zitten op 1 minuut wandelen van het strand. Wat is dit een schitterende plek. De golven zijn nog uitdagender dan gisteren. Kids hebben weer lol. En wij dus ook. Rond 16 uur rijden we door naar het hotel. Prachtige kamers in een soort van huisjes waar we lekker buiten kunnen zitten. 's Avonds in een klein Italiaans restaurantje, gevestigd in 1 van de victoriaanse huizen in dit prachtige stadje. Op de terugweg naar het hotel ook nog maar naar de zonsondergang gekeken. Morgen gaat Stan whale watchen. Ben benieuwd !!!

Love that bridge. So pretty the place you have seen

Rita 2018-07-23 04:14:33

Mooi mooi mooi mooi 😎🌻

Huub 2018-07-23 08:24:40

This morning we drove away early from the campsite. What was it enjoying there. The next 2 nights we are in Pacific Grove. A nice place between Carmel and Monterey. We stop at a few spots along HW 1, but the fog is stubborn in some places. Next stop is at Point Lobos state park. Beautiful erratic nature, unfortunately still shrouded in fog. We drive in the direction of Carmel. Do a few shopping and drive through the beautiful village. The houses can come out of the efteling. Parking is allowed at the rich people, so we are a 1-minute walk from the beach. What a beautiful place this is. The waves are even more challenging than yesterday. Kids have fun again. And so are we. Around 16 hours we drive to the hotel. Beautiful rooms in a kind of houses where we can sit outside. In the evening in a small Italian restaurant, located in one of the Victorian houses in this beautiful town. On the way back to the hotel I even watched the sunset. Stan will watch whale tomorrow. M curious !!!

Anna 2018-07-23 08:53:22

Gigantisch schwan.

Ans 2018-07-23 12:34:03

Dat zijn echte "wow"foto's. Fantastisch!!!

Tiny 2018-07-23 21:25:38

Het lijkt wel of het steeds mooier wordt.