Santa Monica / Venice Beach

Verenigde Staten, Los Angeles

Laatste dag alweer van deze onvoorstelbare reis. We doen het rustig aan. Op het gemak ontbijten, met de auto naar Santa Monica. Fiets huren en richting Venice Beach. Wat een variatie aan mensen, activiteiten en omgeving. We gaan 2 straten van het strand af en het lijkt alsof we in een heel ander land staan tussen de kanaaltjes en bruggen. Terug op het strand zijn de kids niet meer te houden, dus parkeren we de fietsen om de golven in te springen. De zon is er inmiddels ook, dus genieten maar. Als we om 19 uur in de file terug naar het hotel staan, zijn we moe, voldaan en ZO ROOD ALS TOMATEN !!!!!!!

Morgen de lange terugreis en dinsdag weer aan het werk. Leuk dat jullie meegenoten hebben van onze ervaring. TOT SNEL !!!!!!

Super leuk om zo op deze manier mee te kunnen genieten van jullie onvergetelijke reis. Jullie hebben genoten maar wij ook. Wij wensen jullie een veilige comfortabele reis terug en we will see you soon!

marion 2016-05-14 06:50:10

Wat hebben we met jullie meegeleefd. Wij hebben op afstand genoten van al jullie belevenissen en ervaringen. Wij wensen jullie een heel goede thuisreis en zijn benieuwd naar al jullie verhalen. Zeet veurzichtig!!! Xxxx tot gauw

Tiny en Rob 2016-05-14 08:21:19

So glad you all had a chance to see Venice Beach and the canals you're right it's like going into a different country yet just blocks away from each other. We hope that you didn't get to sunburned and that you will be comfortable on your flight home. Looking forward to Skyping with you in a month we are sure the kids will be pretty grown the next time we visit like this again. We wish you safe travel. We love you all and take care .

Jim and Rita 2016-05-14 08:56:51

Ik ga de reisverslagen nog missen, het was echt super leuk om te kunnen volgen. Rest nog een goede terugreis en dan dagje uitrusten. Tot gauw.

Huub van Wersch 2016-05-14 09:06:49

He Derkx family, goeie vlucht terug and see you all tomorrow xx.

Sonja 2016-05-14 10:03:15

Wat was het geweldig om jullie zo te kunnen volgen. Wauw wat was het mooi voor jullie, dit zullen jullie nooit meer vergeten. Heel goede reis terug en tot snel thuis op de oprit. Toch wel stil zonder jullie xx

Joyce 2016-05-14 10:49:01

Wij vonden het echt heel leuk jullie reis te volgen. Het zal wel even wennen zijn hier. Maar wel fijn om weer in je eigen bed te slapen. Goede reis!!

Lily 2016-05-14 10:55:27

Elke dag keken we uit naar jullie reisverslag. Veilige terugreis en tot gauw!!

(Ome) Jan en Marleen 2016-05-14 19:13:56

Hoi Kim, Stan en kids. Ik heb op afstand met jullie mee genoten. Te gek. te lezen, wat jullie allemaal gezien en beleefd hebben. Zo,n ervaring neemt niemand je meer af. Voorspoedige thuisreis en tot ziens.

Ans 2016-05-14 19:31:27

We hebben jullie op afstand kunnen volgen. Wat een super te gekke reis! Veilige terugreis en tot snel. Dan horen we alles live. Xxx Nandy

Nandy 2016-05-15 16:20:19

Last day again this incredible journey. We make it easy. breakfast on the convenience to drive to Santa Monica. Bike hire and direction Venice Beach. What a variety of people, activities and environment. We go two blocks from the beach and it seems like we are in a very different land between the canals and bridges. Back on the beach, the kids are out of control, so we park the bikes to jump into the waves. The sun is there now too, so enjoy. If we are stuck in traffic 19 hours are back to the hotel, we are tired, satisfied and SO AS RED TOMATOES !!!!!!! Tomorrow and Tuesday the long journey back to work. Nice that you have meegenoten our experience. SEE YOU SOON !!!!!!

Anna Cadd 2016-05-15 22:27:22

ik heb genoten van jullie reisverslag en wens jullie een goede terugreis.Tot gauw Riet enJohn.