Lake Tahoe en the emergency doctor ....

Verenigde Staten, Carson City

Vanmorgen om 9.00 uur Cece thuis opgehaald. Auto vol geladen met zuuestofflessen en op naar Lake Tahoe. Cece heeft een boottocht geregeld over het meer naar Emerald bay. Het weer is prachtig en het is goed uit te houden op het bovenste dek. 3 uurtjes later zitten we op het strand en Lena en Ticho nemee een duik in het prachtige meer. En een paar uur later zit ik met Cece bij de emergency care 😣😣😣. Tijdens onze wandeling vrijdag in Mammoth Lakes, ben ik door iets in mijn arm gestoken. Sowieso door een paar muggen, maar deze plek ziet er heel anders uit. Eerst was het een klein plekje met een dikke, warme rode rand eromheen van ongeveer 4 cm. Vandaag was de plek een stuk groter. Zo'n 8 x 8 cm. Het deed geen pijn, maar jeukte ontzetten. Na 2 uur bij de dokter stond ik buiten met een recept voor antibiotica en een pil tegen de jeuk en de roodheid. Op de foto zien jullie de zwarte lijntjes op mijn arm. Zo groot was de rode warme plek vanmiddag. De pillen werken al want het rood is al een stuk minder. Nu nog 10 dagen de antibiotica πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”. Volgens de dokter is het een alergische reactie op misschien een spinnenbeet 😯😯😯. Ach ja, zal wel goed komen. 's Avonds nog lekker gaan eten bij een pub op het terras in het oude gedeelte van Carson City. Morgen trekken we met z'n vieren naar het meer en gaan een uurtje jetskiën !!!!!

Oh my your arm looks bad. We will pray that the meds will work and you'll be right as rain. The lake looks beautiful, Jim and I both miss living up there. Maybe one day we'll be back. It's the place to be when it is hot in the valley for sure

Rita 2018-07-17 07:40:17

Good luck with taking those pills sis πŸ˜‰ I'm glad you're okay and the lake looks beautiful. πŸ’™

Sis 2018-07-17 08:24:18

Alweer schitterend! Jee wat n pech met je arm. Lijkt op een tijgermug beet. Hopelijk snel weer over. Groetjes.

Tiny 2018-07-17 09:22:50

Amay moet wel akelige spin zijn geweest. Gaat hopelijk snel over. Prachtig meer Succes met jetskieen.

Huub 2018-07-17 09:34:07

Wauw mooi die foto over dat meer met die mooie bomen. Blijf genieten en heel veel succes met de pillen beterschapjes x

Joyce 2018-07-17 09:34:13

Besturen van een jetskie moet voor Ticho en Lena geen probleem zijn na het oefenen op de tractor bij Opa. Hopelijk is de insectenbeet gauw weer vergeten.

Marleen en Jan 2018-07-17 11:23:56

Mooie foto's! Hopelijk gaat het goed met je arm?

Nandy 2018-07-17 12:36:46

This morning at 9:00 pm Cece picked up at home. Car full of loaded with oxygen bottles and on to Lake Tahoe. Cece arranged a boat trip across the lake to Emerald bay. The weather is beautiful and it is good to keep on the top deck. 3 hours later we are on the beach and Lena and Ticho are diving in the beautiful lake. And a few hours later I'm with Cece at emergency care. During our walk Friday in Mammoth Lakes, I was stung by something in my arm. Anyways by a few mosquitoes, but this place looks very different. First it was a small spot with a thick, warm red border around it of about 4 cm. Today the place was a lot bigger. About 8 x 8 cm. It did not hurt, but itchy itch. After 2 hours at the doctor I was outside with a prescription for antibiotics and a pill against the itching and redness. On the photo you see the black lines on my arm. The red warm place was so big this afternoon. The pills are already working because the red is already a lot less. Now for 10 days the antibiotics πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”. According to the doctor, it is an alergic reaction to perhaps a spider bite. Oh well, it will be fine. In the evening we have dinner at a pub on the terrace in the old part of Carson City. Tomorrow we go with the four of us to the lake and go for an hour of jet skiing !!!!!