Dagje San Francisco

Verenigde Staten, San Francisco

Zijn we weer !! 3 uur vannacht alle 4 wakker.....Voordeel:vroeg de deur uit om onze plannen voor 1 dag SF uit te voeren.Ritje met de cable car, check. Fietsen over de Golden Gate Bridge, check. Hop on Hop off bustour kris kras door de stad, check. Het fietsen was net zo geweldig als van te voren gedacht. Wat een uitzicht !!! Met de ferry terug naar de overkant. Pier 39, Fishermans Warf, allemaal gezien. Super dag ! O ja, én een brandweerwagen gezien.... Stan ook gelukkig !!!! Morgen richting de familie van "onze soldaat" Arthur. Laterrrrrrr

Wauw zooooo leuk om jullie te volgen. Nu al een groot avontuur voor jullie xx de buurtjes

Joyce 2016-05-02 17:27:32

Zuut er geweldig oot allemaol, fijn dat Stan auch happy is. Dat is auch waal enne echte brandweerauto. Tot de volgende keir.

Huub van Wersch 2016-05-02 17:31:43

super have a lot of fun tatuut tatuut doa kumt de branweer oan

daisy en sharron 2016-05-02 17:44:24

Hallo, geniet er van. Leuk om alles zo te kunnen volgen. Komen dingen me misschien weer bekend voor. Leuk om dit samen met de kids te kunnen beleven. Hele fijne dagen daar en groetjes.

Ans 2016-05-02 19:30:03

Tof stan brandweer auto super tof!!!!! En coole fiets lena en leuke bus ig wil oug is noor amerika super graag Wanneer kun je video bellen Doei.

Shila 2016-05-02 19:58:24

Super leuk om jullie verhalen zo te volgen! Geniet met volle teugen van deze fantastische reis. Amuseer jullie. Xxx

Nandy 2016-05-03 11:15:58

Hallo vakantiegangers. Wat leuk dat we jullie kunnen volgen. Zo zijn wij meteen ook een beetje in Amerika. Jullie hebben al veel moois gezien. Prachtig!!!! Wij wensen jullie viertjes heel veel plezier en kijken uit naar de volgende blog Lieve groetjes van ons.

Tiny en Rob 2016-05-03 12:50:13

Neet noa Sausolito?

Milou 2016-05-03 19:23:54

Hey Milou. tuuuuurlik waal !!!!! Vanaaf de brug doorgefiets noa Sausolito. Ieske gegete, en toen met de ferry weer teruk !! Woar gezellig !!

derkx.vakantie 2016-05-04 05:31:39

Sunday, May 1st, 2016, San Francisco, United States we are again !! 3 hours tonight all four awake ..... Advantage: the door early to voeren.Ritje our plans for one day with the SF cable car, check. Cycling over the Golden Gate Bridge, check. Hop on hop off bus tour criss-cross through the city, check. The bike was just as amazing as to think ahead. What a view !!! With the ferry back across. Pier 39, Fisherman's Warf, all seen. Super day! Oh, and saw a fire engine .... Stan also happy !!!! Tomorrow towards the family of "our soldiers" Arthur. Laterrrrrrr