Fire department Healdsburg

Verenigde Staten, Healdsburg-Sonora

's Morgens worden we verwacht bij de brandweer kazerne. Super geregeld en met een koffer vol t-shirts vertrekken we rond 12.00 richting Sonora. Naar Rita&Jim. (kleindochter van Arthur). 1e lange rit 4,5 uur. Ticho en Lena vonden het prima. Gelukkig rijden we alleen vandaag en richting LA over de snelweg, want daar zijn we niet zo'n fan van. Einde van de rit lekker relaxed binnendoor. Bij Rita&Jim voelt het als thuiskomen. Veel te doen voor de kids. Super bedden, eigen badkamer, wat willen we nog meer..... Morgen Yosemite !!!!
O ja.....we staan weer in de krant !!!

Mooi om te zien dat jullie veel publiciteit krijgen daar dik verdiend ! Stan zal zijn ogen wel hebben uit gekeken daar op de Fire station :)

Nico Leers 2016-05-04 07:27:22

You are ร  fucking celebrity ๐Ÿ˜๐Ÿ‘๐Ÿป wanneer krijg je je eigen ster op Walk of fame ?๐Ÿ˜œ Groetjes Sharron en Daisy

Sharron en daisy 2016-05-04 07:29:26

Ik ben zo blij voor jullie, klinkt allemaal fantastisch ! Ik wil de krantartikelen lezen, kun je me die mailen ? X

Sis 2016-05-04 08:04:44

Oh wat geweldig! Wat n waardering voor jullie. Dik verdiend!!! xxxx

Tiny en Rob 2016-05-04 08:23:06

Echte beroemdheden, is te zien dat Ticho en Lena het prachtig vinden. Veel plezier in Yosemite Nat. Park

Huub van Wersch 2016-05-04 08:55:23

Hier hebben jullie zo lang naar toe geleefd..en dan valt alles op zijn plek! Geniet er met volle teugen van..voor je het weet ben je weer thuis..dus enjoy enjoy enjoy, maar dat lukt jullie makkelijk in the States. xx groetjes oet Berg.

De Gieskes 2016-05-04 10:12:52

Wow, jullie zijn voorpagina nieuws!!

Lily 2016-05-04 10:44:45

Gewoon op de voorpagina๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„, moet niet gekker worden!!!๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰ Geniet maar lekker. Xxx

Nandy 2016-05-06 11:26:23

Tuesday, May 3rd, 2016, Healdsburg-Sonora, United States In the morning we are expected at the fire station. Super organized and with a suitcase full of t-shirts, we leave around 12:00 direction Sonora. To Rita & Jim. (Granddaughter of Arthur). 1st long drive 4.5 hours. Ticho and Lena were fine. Luckily we only ride today and the direction of LA on the highway, because we are not a fan of. End of the line nice and relaxed indoors. By Rita & Jim feels like coming home. Lots to do for kids. Super beds, private bathroom, what we want more ..... Tomorrow Yosemite !!!! Oh ..... we are back in the newspaper !!!