Route 66/Grand Canyon

Verenigde Staten, Grand Canyon

Bye bye Vegas. Hello Route 66 en Grand Canyon. Lange reisdag vandaag, maar de wegen zijn prachtig en de 360 graden vergezichten adembenemend. Route 66 beetje vergane glorie, maar goed voor foto's en souvenirs. Rond 16.30 bij de GC lodge. Snel wandelschoenen aan want om 19.20 willen we de zonsondergang zien. Zie de foto's, ook dit is ons weer gelukt !!! Groetjes aan iedereen van Ticho en Lena !!! DIKKE KUS !!!!!!!

Herkenbare plaatjes. (Van films). Zo te horen weer een geweldig avontuur. Wij vinden het ontzettend leuk jullie zo te kunnen volgen. Geniet er nog maar even van. Tot gauw weer! Xxx

Tiny en Rob 2016-05-11 07:04:54

Monday, May 9, 2016, Grand Canyon, United States Bye bye Vegas. Hello Route 66 and Grand Canyon. Long travel day today, but the roads are beautiful and breathtaking 360 degree views. Route 66 bit past glory, but good for photos and souvenirs. Around 16:30 at the GC lodge. Fast walking shoes because at 19.20 we want to see the sunset. See the pictures, this too we have succeeded again !!! Greetings to everyone from Ticho and Lena !!! BIG KISS !!!!!!!

Anna Cadd 2016-05-11 08:01:37

How wonderful, I have never been. Maybe when we move to Texas we will stop 😄 Your getting some really great snaps and seeing some really beautiful country side. Drink it all in 😃

Jim and Rita 2016-05-11 08:14:43

Alweer heer bijzondere belevenissen en indrukken opgedaan. Heel leuke foto's