Vanalles get.......

Verenigde Staten, Lone Pine

En dan wordt je 's morgens wakker in het gezellige huisje ONDER DE SNEEUW !!!! Wel met blauwe lucht, dus goed voor de foto's. Korte afstand vandaag, dus op het gemak ontbijtje in Lee Vining. Daarna was de bedoeling om een wandeling te maken langs verschillende meren, maar hoe verder we rijden, hoe meer sneeuw. Snel en foto en weer terug. Eindstation Lone Pine waar we de schitterende Alabama Hills bekijken en beleven. Top dag !!! Morgen via Death Valley naarrrrrrrr LAS VEGAS !!!!!!!!

Alweer een heel avontuur. Vergok niet alles in L. A. HA HA!!

Tiny en Rob 2016-05-07 06:49:20

ruiggggggg.

Huub van Wersch 2016-05-07 12:11:59

Wauwwww super. Wat een leuke verhalen en super leuke foto's Geniet geniet geniet xxx

Joyce 2016-05-07 12:48:28

Schitterend.

Ans 2016-05-07 14:42:22

Wat een landschappen !

Lily 2016-05-07 21:56:43

Friday, May 6th, 2016, Lone Pine, United States And then you get up in the morning in the cozy cottage UNDER THE SNOW !!!! However, with blue sky, so good for photos. Short distance today, so at ease breakfast in Lee Vining. Then the idea was to take a walk along several lakes, but the further we go, the more snow. Fast, photo and back. End station Lone Pine where we see the beautiful Alabama Hills and experience. Top day !!! Tomorrow through Death Valley naarrrrrrrr LAS VEGAS !!!!!!!!