Lee Vining en morgenvroeg meteen Yosemite.....of toch niet

Verenigde Staten, Mono County

Vandaag vertrekken we op het gemak vanuit Carson City naar Lee Vining. Onderweg stoppen we bij het spookstadje Bodie. We slapen in Lee Vining zodat we morgenvroeg meteen de mooie Tioga pass kunnen nemen naar Yosemite Valley waar we 2 nachten een tent gereserveerd hebben. Althans, dat was de planning. Maar er is bosbrand in Yosemite. Niet in de valley, maar in een ander gedeelte. Helaas zorgt de rook voor problemen in diverse andere delen van Yosemite. Onderweg vandaag zijn de bergen ook in plukken rook gehuld. We riskeren het niet om helemaal de valley in te rijden en niks van al het moois te kunnen zien wat Yosemite te bieden heeft. We annuleren dus de 2 nachten in de tent. In plaats daarvan boeken we 2 nachten in Big Sur national Park langs Highway 1. Een cabin in het bos met rivier, picknickbank, en de oceaan op 15 minuten rijden. Ontzettend blij dat dit gelukt is want we zitten daar in het weekend. We waren sowieso al van plan om na de dagen Yosemite via Rita en Jim in Sonora te rijden. Dit gaan we nu dus ook doen en zelfs een nachtje slapen. Net als 2 jaar geleden dus. Erg blij mee !!! Nu is het 16.00 uur en zitten we in een schommelstoel op de varanda van ons hippie hotelletje in Lee Vining. Life is good !!!!

Hope you like Bodie, it's an interesting place. You'll have to tell us where you stayed in Lee Vining very cute

Rita 2018-07-19 03:05:37

Rita 2018-07-19 03:06:34

Wijs besluit en zo te zien, daar ook heel goed toeven.

Tiny 2018-07-19 08:44:49

Vandaag op CNN: Vier spoken gesignaleerd in Bodie!!😀😀😀.Genieten!!!

Rob Dam 2018-07-19 08:45:17

Ook spoken zijn goed in het improvoseren. Geniet maar lekker

Huub 2018-07-19 09:09:31

Geer zeet lekker ondernummend bezig. Geniet, geniet, geniet.

Ans 2018-07-19 11:55:27

Today we leave at ease from Carson City to Lee Vining. On the way we stop at the ghost town Bodie. We sleep in Lee Vining so that tomorrow morning we can take the beautiful Tioga pass to Yosemite Valley where we have reserved a tent for 2 nights. At least, that was the planning. But there is forest fire in Yosemite. Not in the valley, but in another part. Unfortunately, the smoke causes problems in various other parts of Yosemite. On the way today the mountains are also shrouded in plucking. We do not risk to go all the way into the valley and see nothing of all the beauty that Yosemite has to offer. We therefore cancel the 2 nights in the tent. Instead we book 2 nights at Big Sur National Park along Highway 1. A cabin in the woods with river, picnic bench, and the ocean at 15 minutes drive. Very happy that we succeeded because we are there at the weekend. We were already planning to drive after Yosemite via Rita and Jim in Sonora. This is what we are going to do now and even sleep overnight. Just like 2 years ago. Very happy !!! Now it is 16.00 and we are sitting in a rocking chair on the varanda of our hippy hotel in Lee Vining. Life is good !!!!