LA (een beetje.....)

Verenigde Staten, Los Angeles

Vanuit een al vroeg erruuuug heet Palm Springs, vertrekken we richting LA. Walk of Fame/Hollywood/Disney World, gaan we allemaal niet naartoe. Ons hotel ligt bij El Segundo. 15 minuten van Santa Monica Pier en het vliegveld. Weer een perfecte hotelkamer, eerder een appartement met een mega 2-persoons en 2 gewone 2-persoonsbedden waar de kids erg blij mee zijn. Het zonnetje heeft het hier een beetje moeilijk, maar in de middag begint het langzaam te komen. Rond 16.00 denken we, ff langs het strand lopen. 10 minuutjes met de auto. Ticho en Lena kunnen het niet laten, in de onderbroek het water in !!!!
Ze hubbe sjpas !!!
Koud, nat en onder het zand duiken we een gezellig eetcafeetje in en na de zoveelste kip met friet van deze vakantie, onder de douche en naar bed. Morgen weer naar het strand. Tot dan !!!

We genieten nog steeds van jullie verslagen ,wat een indrukken moeten dat zijn in twee weken tijd! We verheugen ons erop om jullie verhalen live te horen, geniet nog van jullie laatste dagen en alvast een hele goede terugreis. Tot snel, x van ons allemaal.

daisy en sharron 2016-05-13 07:49:02

Thursday, May 12th, 2016, Los Angeles, USA From an early erruuuug hot Palm Springs, we leave LA. Walk of Fame / Hollywood / Disney World, we all do not go. Our hotel is located in El Segundo. 15 minutes from Santa Monica Pier and the airport. Another perfect hotel room, rather an apartment with a huge two-seater and 2 two regular beds where the kids with are very happy. The sun is a bit difficult here, but in the afternoon starts to come slowly. Around 16.00 we think, ff walk along the beach. 10 minutes by car. Ticho and Lena can not resist, the water in the underpants in !!!! They Hubbe sjpas !!! Cold, wet and covered in sand we dive a cozy eetcafeetje and after yet another chicken with fries from this holiday, a shower and go to bed. Tomorrow to the beach. Until then !!!

Anna Cadd 2016-05-13 08:00:07

They Hubbe sjpas, t is te zeen

Huub van Wersch 2016-05-13 09:03:47

Stan, je zit een beetje in de buurt van Venice Beach. De moeite waard !!

Loek 2016-05-13 12:09:30

Ik wist niet dat Lena al zulke lange benen heeft! Als jullie weer terug zijn zal ik deze verslagen echt missen!

Lily 2016-05-13 12:44:58

Kunnen weer wat zorgelozer reageren! DIego gaat vooruit en we genieten van jullie Vakantie-Indrukken! Tot gauw