De laatste dag πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”

Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag te voet vanuit het hotel naar de toeristische atracties gelopen. We begonnen bij Ghirardelli's. Een beroemde chocolade maker waar ze ook heerlijke ijsjes verkopen. Toen door naar Hyde pier, Fisherman's wharf en pier 39. Lekker op het gemak geslenterd, wat gewinkeld en gegeten. Toen met de hop on hop off bus de lange tour door de stad en over de Golden Gate Bridge gemaakt. Nergens off gegaan, maar ons lekker laten rondrijden. Wat is het toch een super leuke, relaxte stad. Terug op de pier een hapje gaan eten, nog wat gewinkeld en toen moesten we toch echt aan de wandeling terug naar het hotel beginnen. We hebben alle 4 genoten van dit 3 weken durende avontuur. 4025 km gereden !!! Volgend jaar weer gewoon met de vouwwagen naar de camping, maar we komen zeker terug naar Amerika. Niet weer over 2 jaar volgens Lena want het moet wel speciaal blijven. En zo is het maar net !!! Bye bye πŸ™‹πŸ™‹πŸ™‹πŸ™‹

Wat een avontuur weer zeg! We hebben er zijlings erg van genoten. Geniet van de laatste uurtjes en een fijne voorspoedige reis terug! Xx

Marion 2018-07-26 05:53:52

Again nice pics of San Francisco. We will miss you all so much. And in two short years the kids will have grown so much. And we will have so much to catch up on too. Perhaps we can camp a couple days together. Long chats by the fire. Get home safe, please remember your friendship is special to all of us

Rita 2018-07-26 08:01:08

Wat was het weer speciaal om jullie te volgen op deze mooie reis. Bedankt voor de mooie verhalen en foto’s. Hele fijne en veilige terugreis gewenst en tot 6 augustus 😘

Joyce 2018-07-26 08:04:35

Heel fijn dat alles zo goed vetlopen is en dat jullie mooie herinneringen zullen hebben Lena heeft gelijk t moet wel speciaal blijven Goeie thuisreis alvast

Huub 2018-07-26 08:25:57

Het was super om jullie reis te kunnen volgen! Goeie reis en tot snel !!

Lily Veenendaal 2018-07-26 08:54:10

Dat wordt afkicken 's morgens, zonder jullie reisverslagen

Sis 2018-07-26 09:38:09

Wat zullen jullie weer prachtige herinneringen hebben aan deze geweldige reis. De vriendschap met Rita en Jim en vooral de aanleiding tot deze vriendschap vinden wij toch wel heel speciaal. Wij wensen jullie een goede thuisreis. +

Marleen en Jan 2018-07-26 10:25:17

Mooi gezegd Lena!! Nou Kim, blij als ik je weer zie 8 augustus in levende lijve. Wat een avontuur hebben jullie beleefd! Mooi om dit op afstand een beetje mee te mogen maken. Groetjes aan iedereen en een goede reis en wel thuis!

Denise 2018-07-26 12:38:21

Wat n mooie avontuurlijke vakantie moet dit geweest zijn. Wij hebben met jullie meegenoten en door al die prachtige plaatjes, waanden we ons een beetje mee op jullie avontuur. Een heel goede thuisreis en tot gauw. Lieve groetjes

Tiny 2018-07-26 13:24:05

Wij wensen jullie een goede thuisreis. Wij hebben erg genoten van de reisverslagen.Groetjes!!!

Riet en John 2018-07-26 13:30:36

Wat een mooie reis en prachtige foto's. Wens jullie een goeie en veilige terugreis.

Rob Dam 2018-07-26 16:28:20

Die chocoladegeur bij Ghirardelli's, die herinner ik me nog als de dag van gisteren. Hebben jullie ook genoten van zonnebadende zeehondjes op de pier bij Fisherman's wharf? Wat was het enig om jullie trip op deze manier te kunnen volgen. Bedankt voor de leuke verslagen en de kiekjes. Ik wens jullie een goeie terugreis naar ons met veel zon overgoten landje.

Ans 2018-07-26 20:33:17

Wat een prachtige verhalen. Leuk om te lezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt! Kim, je kunt nog altijd schrijfster worden. Super dat jullie zo genoten hebben van jullie reis! Goede terugreis gewenst. Tot snel. Xxx

Nandy 2018-07-26 21:00:24

Te gekke reis, mooie foto's, bedankt dat ik van de zijlijn mee mocht kijken.