Ubud Yoga Center

Indonesië, Bali

Vanochtend vroeg de wekker gezet om te gaan fietsen. Als we na het ontbijt terug naar onze kamer lopen begint het te regenen. Na een uur doorgebracht te hebben op ons overdekte terras maar besloten om niet te gaan fietsen. Onder de paraplu zijn we toen naar het gloednieuwe yoga center gelopen (om de hoek) om misschien een yoga lesje te volgen. Het blijkt dat we alleen Bikram yoga kunnen doen, Lieke en ik besluiten ervoor te gaan! Wij met 2 teachers een loei hete (40 °C) zaal binnen, wel met een superview! Die ene deed het voor en die andere praatte heel veel. Het zweet gutste van ons lijf en het duurde niet lang voor we echt helemaal doorweekt waren! Na een uur waren we klaar en mochten we eindelijk die ruimte weer uit! Na een heerlijke verfrissende coconut drink, weer terug naar het hotel, het het voelt helemaal niet meer warm buiten😛. Deze ervaring, dit barre afzien was zijn geld meer dan waard, voor het luttele bedrag van 215.000 roepia totaal (€ 17.50) hebben we dit toch mooi meegepikt!

Richard is nog een rondje gaan rennen. In eerste instantie was het de bedoeling om een eindje weg te rennen en dan om te draaien en dezelfde weg terug te rennen. Met 1 ding had hij geen rekening gehouden: blaffende honden. Het binnenland is vergeven van de honden. De meeste zijn heel rustig, maar er waren ook een paar zeer fanatieke exemplaren. Daar wilde hij geen 2e keer langs. Dan maar het plan gewijzigd: gewoon iedere keer links af gaan. Het duurde best wel lang voordat bleek dat dat plan ook zou lukken. Na zo'n 8 km moe maar voldaan weer terug bij het hotel.

De rest van de dag lekker relaxen.