Vlucht geannuleerd, uitgezwaaid en onderweg

Nederland, Almere

Hoooi!

Wanneer je dit leest ben ik waarschijnlijk nog onderweg naar Melbourne. Via Londen en Manila komen we daar vrijdag om 8 uur (lokale tijd) aan. Helaas is het niet helemaal als geplant gegaan...

Rond 12 uur vanmiddag kregen we namelijk een email dat onze eerste vlucht naar Londen was geannuleerd. Nadat ik 15 min in de wacht stond kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die me vertelde dat we omgeboekt waren naar de volgende vlucht.

Op het vliegveld werden we uitgezwaaid door en enorme groep van familie en vrienden. Eerst hebben we gezellig samen wat gedronken en gebak gegeten. Het was een rare middag, met gemixte emoties. Maar ik heb er vooral onwijs veel zin in!

Eenmaal bij de douane, moest ik mn pot chocopasta helaas inleveren en onderweg naar de gate was Aron z'n paspoort vergeten bij de toiletten... Niet een ideaal begin dus, maar de vlucht naar Londen ging verder prima.

Bij het inchecken voor de volgende 2 vluchten kregen we nog een tegenslag, Aron zijn visum stond namelijk niet in de computer. Na ongeveer 45 minuten wachten bleek dat zijn achternaam aan elkaar gespelt was op zijn visum oid, maar uiteindelijk is het gelukkig goedgekomen!

En na een snelle maaltijd op het vliegveld, gaan we nu onze reis vervolgen!

Aankomende maanden ga ik m'n best doen om jullie mee te nemen in mijn reis door Australië.

Groetjes uit Londen!

Leuk om zo mee te lezen Iris.... Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd... En heel veel genieten hè..? Groetjes, ome Leo.

Ome Leo 2017-01-12 15:10:12

Hallo Iris, van je moeder kregen we de link en kunnen we jullie avonturen meebeleven! Prachtig dat dat kan!! Goede reis verder en de groeten aan Aron( die we niet kennen, maar wel een stoere boy lijkt,haha) Groetjes van opa en oma moedt

oma moedt 2017-01-12 15:14:01

Hahahah je bent echt een pannenkoek met je pot chocolade pasta!! Maar geniet er van xxx

Lucia schaap 2017-01-12 16:52:25

Hoi Iris, meid wat een reis geniet ze lekker wat een ervaring te gek

Inge Kohlberg 2017-01-12 17:06:17

Hai Iris, Wat een leuk idee om zo een soort dagboek bij te houden. Dan hoeven we niet steeds te vragen aan je ouders hoe het gaat en waar jullie zitten. Ik zal zeker blijven lezen. Geniet jullie daar.

Ingrid ( buurtjes ) 2017-01-12 17:23:07

Hoi Iris, ik ga je volgen vanuit Curaçao. Stoere meid ben je, leuk om met je mee te reizen.

Anja de Boer 2017-01-12 18:23:30

Leuk om je te volgen Iris, heel veel plezier, geniet van dit avontuur!

Anita 2017-01-12 18:27:03

Heel veel plezier de komende maanden.

René Prins 2017-01-13 06:40:52

Iris we hebben jou verslag ontvangen,fijn dat in australie bent aangekomen Een heel fijne reis.Wij zullen jullie iedere dag in onze gebeden aan God op- dragen. groeten ook aan Aron.