USS Midway

Verenigde Staten, San Diego

Vandaag zijn we toch weer even downtown gegaan om een vliegdekschip te bekijken, de USS Midway. Wat is het toch een groot ding als je er op staat. De kids en Ray (en wij ook wel) keken hun ogen uit. Ze hadden ook nog veel soorten vliegtuigen op het dek en kon je nog in de helicopters kijken. Op een binnendek zijn er nog een paar heldhaftige in een vliegsimulator gegaan en de rest kon buiten met ze meekijken. Gelukkig was er niemand misselijk geworden. Toen we er weer vanaf waren zijn we buiten nog even naar een zeilschip wezen kijken om daarna toch weer richting de camping te vertrekken. Na een stop bij toys r us hebben de kids de klimmuur nog even beklommen en daarna afgekoeld in het zwembad. Nu zijn ze alweer naar de buitenfilm nu monsters U. Echt Amerikaans met slaapzak om op te zitten en drinken mee. Morgen de laatste dag, helaas.

Ps. vandaag is 22 aug.

Dat is gaaf zo'n groot vliegdekschip. Ik kan me wel indenken dat jullie onder de indruk waren. Ja jammer hè, nog maar één dag. De tijd vliegt voorbij! We moeten maar eens gauw afspreken om ervaring te delen. Maar eerst nog bijkomen van de jetlag