Mariposa!

Verenigde Staten, Mariposa, midpines

Hier weer even een update vanuit de happy burger diner omdat er op de camping geen WiFi beschikbaar is. We hebben dus zondag de auto opgehaald en zijn richting Mariposa gereden. Wat een droogte was er onderweg maar hoe dichter we bij de camping kwamen hoe meer het mee viel. De tent is ook echt groot en de kids hadden nu pas een vakantiegevoel. Gisteren zijn we lekker naar yosemite np geweest en wat een ervaring is dat, wat een natuur! Al was er wel veel te zien van de bosbranden. Zo konden we ook niet naar 1 plek met de grote bomen dus toen toch maar helemaal naar beneden gegaan naar mariposa grove. Hoe gaaf was dat. Op de terugweg lekker gegeten bij een echte american diner: Denny's.

Vandaag gaan we voor een rustige dag. Mariposa bekijken en vanmiddag hebben we de kids het zwembad belooft op de camping. Maar eerst maar eens ontbijten.
Hopelijk weer snel een verslag.

Volgens mij kunnen wij er ons absoluut geen voorstelling van maken, hoe groot en overweldigend het daar is. Ben heel benieuwd naar de foto's. Groeten van de Wolfjes

Nadine 2014-08-05 18:57:22

Mangrove dat is toch die wortels in het water? Kan je daar ook kanoen. Geen idee wat daar voor dieren leven, krokodillen en zo. We horen graag meer. Bij jullie ws geen theo theo liedjes bij de kidsclub. Have fun.

Johanna 2014-08-05 21:59:38

Geweldig hè, die grote bomen. Wat ben je dan klein. Nou jongens...er staat jullie nog heel wat moois te wachten!

devriesjes 2014-08-06 06:01:55

Ha gezin den boertjes, Wat leuk, jullie met zijn allen om die dikke boom! Jullie hebben met elkaar wel veel lol zeker. Wij genieten ook van jullie verhalen hoor! Groeten de Fam. Smaal (familie van de Vriesjes)

Mies 2014-08-09 18:40:02

Ik vond de boertjes Dus ook even gelezen geweldig Groetjes en veel liefs Pieta en Jos