Grand Canyon

Verenigde Staten, Williams az

Na een toch wel vermoeiende reisdag gisteren ( en heeeeel saai) zijn we in Williams az aangekomen en hoe!! Echt met donder en bliksem en veel, heel veel water. Zo erg dat zelf Amerikanen niet wisten hoe ze hadden: regen met hagel in Arizona! (Gelukkig waren we al even in het stadje geweest voor de boodschappen en route 66 natuurlijk) Maar niet getreurd vanmorgen was het weer droog en warm en zijn we vroeg op weg gegaan naar de Grand Canyon. En ik blijf het herhalen: schitterend. Zelfs de kids vonden het mooi misschien ook we in de wetenschap dat het de laatste Canyon was. We hebben daar toch meer wildlife gezien dan ergens anders ( eland,hert, condor en natuurlijk de eekhoorn). Nu zijn we lekker op de camping aanbeland en zijn de kids aan het feesten in het zwembad. Morgen weer een dag.

Ps. Ook hier zijn de kunnen de raven zien op welke parkeerplaats ze staan

Hoi lieve familie Even reageren op jullie schrijven , wat moet het daar mooi zijn Mooie foto's leuk om ook jullie verhalen te lezen Morgen weer een goede reis Veel liefs en Gr van Jos en Pieta

Pieta 2014-08-16 20:02:16

Mooie foto zeg van die condor....super. De Grand Canyon moet zeker geweldig zijn, een goede reden voor ons nog een keer terug te gaan. Geniet van al het moois!