Sea World (of wel soaking wet park)

Verenigde Staten, San Diego

Vandaag was het dan eindelijk zover! We zijn naar Sea World geweest!! Voor Jessie een droom die uit kwam want nu zou ze dan eindelijk een dolfijn van heeeel dichtbij zien. Dus zodra we de poort binnen waren ( en we hebben voor de toegang eens een keer extreme gecoupont) zijn we dan ook gelijk naar dolfijn point geweest en daar is het dan gelukt: ze heeft er 1 geaaid. Super blij natuurlijk!! Daarna dan ook maar gelijk naar de dolfijnenshow en dat hebben we geweten: daar was ook nog een ander dier (kleine walvis) die ons zeik maar dan ook zeiknat kletsten (spetteren kon je het niet noemen). Dus konden we ook geen foto's maken want ook die waren nat. Gelukkig was het mooi weer en hebben ze in het park superfohn's waar je je zelf droog kan blazen. ( natuurlijk moesten we die uitproberen ) wat eigenlijk overbodig is als je daarna 2x achterelkaar in een soort piranha gaat. Weer nat natuurlijk. Bij de volgende shows zijn we dan ook maar een beetje uit de natte zone gebleven. Alleen Jessie en Max zaten telkens vooraan om nat te worden. Al met al een zeer geslaagde dag en we hebben dan ook nog even lekker gegeten bij Denny's. Nu is het dus douchen (even al het zoute water wegwassen) en weer naar bed. Zo gaat de tijd stiekem weer snel. Tot morgen.

hehe eindelijk tijd (op mijn werk) om de site te bekijken! Wat een mooie foto's, geweldige reis! Geniet er nog even van, nu hoeven jullie geloof ik niet meer ver te reizen toch? (Behalve als je weer naar huis komt dan..) ;) xxx

Sabine 2014-08-20 10:52:20

Leuk hoor, de ervaring met de dolfijnen. Moet fantastisch geweest zijn voor Jesse. En nat worden bij die temperaturen is ook niet erg. Wanneer vliegen jullie terug naar Nederland, duurt ook niet lang meer zeker. Nou...verhalen hebben we zeker, nog tot in het bejaardencentrum! Voor jullie ook een goede vlucht en we zien elkaar wel in de Hoeksewaard.